Dubbele sessies..

G

Guest

Guest
Hoi,

Is het niet handiger om dubbele sessies te te staan?
Dat zou veel makkelijker zijn, dat je op 2 IPs tegelijk ingelogd kan zijn, maar wel met dezelfde sessie.

Aangezien ik nu telkens wordt uitgelogd en bij elke reactie die ik wil plaatsen en bij elk topic dat ik wil starten zo ongeveer opnieuw moet inloggen..

Was net een kwartier bezig met een PB typen, klik ik op verzenden en ben ik uitgelogd, heel het bericht is weg (vorige klikken werkte ook niet)

Die beveiliging van One2xs is echt hatelijk..
En dan kan je zeggen dat het voor de veiligheid moet, maar websites als Facebook en Twitter zijn ook goed beveiligd toch, maar die controleren niet op IP, iig je kan daar met dezelfde sessie op meerdere IPs tegelijk actief zijn.
Dat moet op One2xs ook gewoon kunnen
sadley.gif

Groet,
Jesse

toevoeging op 27 augustus 2012, 13:11:46:
Wil ik een topic plaatsen, 2 keer opnieuw moeten inloggen en 3 foutmeldingen gehad..

Antonn

New member
Hoe zou je het dan willen doen? Want je kan al op meerdere IPs tegelijk ingelogd zijn hoor. One2xs gebruikt COOKIES trouwens.

G

Guest

Guest
One2xs gebruikt ook sessies..
Sowieso 6..

En toch wordt ik elke keer uitgelogd hoor..

Lennard

Active member
Daar wordt nog aan gewerkt inderdaad. Hij moet nieuwe inlogsessies gewoon opslaan naast eventuele bestaande sessies die al in je cookie staan, ipv een nieuwe cookie setten en de oude overschrijven.

Ewan

New member
Dat is echt heel irritant ja
sadley.gif

Als ik ergens anders inlog op mn laptop ben ik thuis niet meer ingelogd maar soms wel
emo.gif

Bovenaan