Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een goede suggestie die handig is en de werk van de moderators verminderd:
Als je 2x posts plaatst (niet binnen 24 uur) verwijderd de systeem automatisch je bericht. Als je een dubbelpost hebt, en er zit 24 uur tussen, gebeurt er dus niets.
Kijk eens bij Bekende Suggesties, dit lijkt heel erg op "Dubbelposts samenvoegen", alleen met jouw suggestie KAN je niet eens bumpen binnen 24 uur. Dit zou in sommige gevallen nog gewoon moeten kunnen.
Lennard (link):
In de code zit al een automatische samenvoeger, dus ik denk dat ik die maar eens onder het stof vandaan haal.
Dat wou ik net voorstellen, dit heeft SD ook, en het is best handig, als het bericht samen wordt gevoegd dat er staat: aanvullend bericht of iets dergelijks.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.