Een regel bij aanbiedingen

Wiitse

New member
Ik weet nog iets dat bij de regels in aanbiedingen moet.
Ik vind het heel irritant dat iemand in mijn topic ook reclame maakt voor zichzelf, door bijvoorbeeld te zeggen dat je het ook bij hem/haar kunt kopen. Ik vind dat dit verboden moet worden, want dan moet diegene zelf maar een topic maken en niet die van een ander verpesten.

Wiitse

New member
Ik denk dat degenen die op oneens hebben gestemd er zelf gebruik van maken. Er is denk ik niemand die er geen last van heeft.

Sjoerd

Active member
Remcoboy (link):
Het is wel handig, om punten te besparen.
Als iemand anders het goedkoper aanbied kijk je toch gewoon in zijn topic?
emo.gif

Wiitse

New member
Jah. Als je iets wil verkopen moet je zelf een topic maken niet de klanten van een ander stelen.

Caner

Held
Lennard (link):
Ik wacht op jullie meningen en redenen.
biggrin.gif

Het is opzich wel handig zoals Wimbowip al zegt, je pikt de klanten van anderen door iets goedkoper aan te bieden omdat jij het ook hebt en de ander zn topic verzieken en zn klanten wegjagen.

Nicopara

Active member
Lijkt me ook zeer storend.

Als je toch geïnteresseerd bent, dan kijk je gewoon wat rond op het forum. Iemand biedt dezelfde dienst aan? Dan kijk je in dat topic gewoon even
emo.gif

Eleky

New member
Echt reclame maken mag niet, uiteraard.
Maar ik vind dat iemand best mag zeggen van, Goh, wat ben jij duur, bij anderen is het echt veel goedkoper.
Dit lijkt me veel logischer, en je hebt er alleen last van als de ander een betere prijs/kwalitiet verhouding heeft.
Maar het probleem dat je dan krijgt is datmensen gaan lopen zueren over welke van de 2 het nou is: Reclame, of informeren.
Dus ik denk dat je dit niet moet doen, alleen maar een hoop extra gezeik
Als er echt reclame word gemaakt zien de mods dat wel.

Bovenaan