Eigen verwijderde bericht zien

N

Nick

Guest
Hey,

Soms check ik wel is na waarvoor ik een warn heb gehad, en dan staat er dat deze post niet meer bestaat.
Misschien is het handig dat je wel je eigen verwijderde bericht kan zien met de melding

[COLOR= red]Deze post is verwijderd[/COLOR]

o.i.d?

G

Guest

Guest
Nicknl (link):
Hey,

Soms check ik wel is na waarvoor ik een warn heb gehad, en dan staat er dat deze post niet meer bestaat.
Misschien is het handig dat je wel je eigen verwijderde bericht kan zien met de melding

[COLOR= red]Deze post is verwijderd[/COLOR]

o.i.d?

Wel handig ja... en misschien een optie erbij met "Toon inhoud" voor jezelf?

T

Tendmex

Guest
Jep kan ook, al zijn er waarschijnlijk weinig verwijderde posts van jezelf.
Maar soms loop ik te zoeken en is die verwijderd, en wil ik wel graag weten wat ik ook alweer had gezegd
yummie.gif

G

Guest

Guest
Tendmex (link):
Ik zie het nut er niet van in

Stel, jij post onzin en jij wordt daarvoor gewarnt; je bericht wordt verwijderd en je kunt hem niet meer vinden. Dan is dit wel een ideale manier.

G

Guest

Guest
Is al een keer voorgesteld, en afgewezen..
Al vind ik het wel heel erg raar (vervelend) dat als je een waarschuwing krijgt, dat er altijd naar een post verwezen wordt, welke in de meeste gevallen niet zichtbaar is.. Hoe weet je dan om welke reactie het gaat.

Janm

Active member
Maak dan het bericht grijs. De balk die erboven zit is nu oranje maar als je bericht verwijderd is dan grijs. Net als de tekst die dan wat grijzer word en het onderschrift met een opacity van 50 oid.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nee, wat was afgewezen was dat je elke verwijderde post nog kon teruglezen volgens mij. Op sich lijkt me dit wel een goed idee. Maar dan komt ook weer de vraag; Hoevaak is het echt nodig?

Janm

Active member
Rik (link):
Nee, wat was afgewezen was dat je elke verwijderde post nog kon teruglezen volgens mij. Op sich lijkt me dit wel een goed idee. Maar dan komt ook weer de vraag; Hoevaak is het echt nodig?

Voor mij 1 á 2 keer per maand.
wink.gif

Lennard

Active member
Je zit dan ook met de ellende dat iedereen een eigen paginanummering krijgt en normale linkjes (met de &p=3 in de url enzo) soms niet meer werken als de klikker meer/minder verwijderde berichten in dat topic heeft dan de link-gever.

T

Tendmex

Guest
Lennard (link):
Je zit dan ook met de ellende dat iedereen een eigen paginanummering krijgt en normale linkjes (met de &p=3 in de url enzo) soms niet meer werken als de klikker meer/minder verwijderde berichten in dat topic heeft dan de link-gever.

Ow daar weten we ook wel een oplossing voor :3
Het topic blijft gewoon zoals het was, de verwijderde posts zijn niet zichtbaar.
Mocht je echt een link hebben van een verwijderde post en je klikt erop, dat je dan alleen dat bericht ziet :3 ?

toevoeging op 2 januari 2013, 16:15:43:
En dan misschien boven het topic zetten, er zijn x verwijderde berichten van jou in dit topic.

T

Tendmex

Guest
Neh gewoon een simpel paginaatje is handiger.
Boven het topic "Er zijn x aantal verwijderde berichten van jou, klik hier om ze te bekijken"
Makkelijk en snel opgelost als het niet teveel moeite is
smile.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Nicknl (link):
Neh gewoon een simpel paginaatje is handiger.
Boven het topic "Er zijn x aantal verwijderde berichten van jou, klik hier om ze te bekijken"
Makkelijk en snel opgelost als het niet teveel moeite is
smile.gif

Ja
smile.gif

T

Tendmex

Guest
biggrin.gif

Nu alleen nog op het antwoord van Lennard wachten of dit haalbaar, realiseerbaar is en of die er tijd voor vrij wilt maken
yummie.gif

Bovenaan