Feedback systeem: verbetering?

Semmiiee

New member
Hallo,

Ik wil al heel lang het feedback systeem terug dus ik heb dit bedacht,

Als je een deal hebt gehad (VIA RUILBANK!) dat je dan elkaar een feedback kunt geven
(alleen positief, negatief gaat niet)

Dus voorbeeld;
Je koopt/verkoopt een domein via de ruilback van minstens 2,50 punten.
De kopier Accepteert de ruil. Dan krijgen hun allebei een Positieve feedback erbij.

En je krijgt geen feedback meer als je de domein terug verkoopt aan de vorige eigenaar!

Zo kun je ook makkelijk behouden hoeveel goede deals je al hebt gehad.
(En het gaat alleen via de veilige Ruilbank! Dus dan gaan mensen niet zeggen als hij 2 Pos. Feedbacks heeft van ja ik weet niet als ik je moet vertrouwen, blablabla..)

Lijkt me wel leuk idee
biggrin.gif

Kan geen misbruik van worden gemaakt.

Mvg,
Semmiiee

Sjoerd

Active member
Maar dan is dus het idee van feedback weg.. Want als je alleen positieve feedbacks geeft, denkt iedereen dat je te vertrouwen bent (wat misschien niet zo is). En bij Ruilbank kunnen deals alleen maar goed verlopen, dus het heeft zover ik weet geen nut.
Het is dus zo ver ik weet gewoon overbodig om dan gaan in te stellen.

Freestyle

New member
ik sluit me volledig aan met sjoerd.

en dan zal je vast mensen krijgen die steeds een host voor 0,01 punt aan elkaar verkopen om veel feedback te krijgen!

Semmiiee

New member
Sjoerd (link):
Maar dan is dus het idee van feedback weg.. Want als je alleen positieve feedbacks geeft, denkt iedereen dat je te vertrouwen bent (wat misschien niet zo is). En bij Ruilbank kunnen deals alleen maar goed verlopen, dus het heeft zover ik weet geen nut.
Het is dus zo ver ik weet gewoon overbodig om dan gaan in te stellen.

Leer lezen.

Freestyle (link):
ik sluit me volledig aan met sjoerd.

en dan zal je vast mensen krijgen die steeds een host voor 0,01 punt aan elkaar verkopen om veel feedback te krijgen!

Leer lezen.

Wiitse (link):
Dit slaat idd helemaal nergens op.

Alemaalte (link):
Slecht idee.

Jullie mening,
Ik vind het nice idee en best goed
wink.gif

Robbert

New member
Semmiiee (link):
[..]
Leer lezen.
[..]
Leer lezen.
[..]
Jullie mening,
Ik vind het nice idee en best goed
wink.gif

Maar waarom een feedback als het niet mis KAN gaan?
En als iemand een host aanbied en hij heeft 2 posts, dan doe je het zowizo via de ruilbank, dus dan zou het niet uit moeten maken of iemand 100 goede feedbacks heeft of 0.
Dus het is gewoon onzin.

Lennard

Active member
Eens met Robbert. Er is nog niemand via de ruilbank opgelicht omdat dat gewoon onmogelijk is.
Je kunt alleen oplichten via dingen die niet via de ruilbank gaan, en daarover krijg je volgens jouw systeem geen feedbacks; dus iemand met 10 goede deals via de ruilbank kan al 100 mensen hebben opgelicht.

Semmiiee

New member
Lennard (link):
Eens met Robbert. Er is nog niemand via de ruilbank opgelicht omdat dat gewoon onmogelijk is.
Je kunt alleen oplichten via dingen die niet via de ruilbank gaan, en daarover krijg je volgens jouw systeem geen feedbacks; dus iemand met 10 goede deals via de ruilbank kan al 100 mensen hebben opgelicht.

Ja, dat is wel waar.
Maar dan weet je wel volgende dingen
- Als hij veel werkt met de ruilbank
- Hoeveel deals hij al heeft gehad (met de ruilbank)
- ...

Als je op andere manier feedback systeem wilt word het toch afgekeurd omdat er teveel misbruik van gaat worden gemaakt..

Semmiiee

New member
Freestyle (link):

Semmiiee (link):
Leer lezen.

Hoezo leer lezen?

Ik geef me mening + ik geef nog een nadeel.

Je zegt "en dan zal je vast mensen krijgen die steeds een host voor 0,01 punt aan elkaar verkopen om veel feedback te krijgen!"

Lees dit nog eens?

Quote:
En je krijgt geen feedback meer als je de domein terug verkoopt aan de vorige eigenaar!

Dus dan kan je niet steeds 0,01 gaan doen met elkaar.
En ik denk niet dat zomaar iemand een host weggeeft voor feedback voor 0,01 dan is juist wel het risico groot dat je word gescamt.

Freestyle

New member
Semmiiee (link):

Freestyle (link):

Semmiiee (link):
Leer lezen.

Hoezo leer lezen?

Ik geef me mening + ik geef nog een nadeel.

Je zegt "en dan zal je vast mensen krijgen die steeds een host voor 0,01 punt aan elkaar verkopen om veel feedback te krijgen!"

Lees dit nog eens?

Quote:

Dus dan kan je niet steeds 0,01 gaan doen met elkaar.
En ik denk niet dat zomaar iemand een host weggeeft voor feedback voor 0,01 dan is juist wel het risico groot dat je word gescamt.

Dan heeft het nog geen zin, als je een paar maanden later het domein toch weer terug wilt kopen/verkopen

Robbert

New member
Semmiiee (link):
Maar dan weet je wel volgende dingen
- Als hij veel werkt met de ruilbank
- Hoeveel deals hij al heeft gehad (met de ruilbank)

Als je op andere manier feedback systeem wilt word het toch afgekeurd omdat er teveel misbruik van gaat worden gemaakt..

Wat maakt het uit of je weet of iemand 100000 keer gebruik heeft gemaakt van de ruilbank?
Wat heb je aan die informatie?
Het kan toch niet fout gaan als jij samen met iemand gebruik van maakt die nog nooit gebruik heeft gemaakt van de ruilbank?
emo.gif

Het is dus gewoon niet nuttige en relevante informatie.

G

Guest

Guest
En stel je haat die persoon, en handeld met hem dan kan ej ook zon nare reactie achterlaten;
Ja hij is gewoon [....] dom.

Semmiiee

New member
Basaapjes (link):
En stel je haat die persoon, en handeld met hem dan kan ej ook zon nare reactie achterlaten;

Je kan geen reactie achter laten?
emo.gif

Sjoerd

Active member
Semmiiee (link):

Basaapjes (link):

Je kan geen reactie achter laten?
emo.gif

Dat kon dus wel met het feedback systeem, wat jij gedeeltelijk terug wilt hebben...
Maar ik sluit me dus ook aan bij Robbert. Deals via Ruilbank kunnen niet fout gaan, en aan die stats dat je 3 hosts verkocht heb via ruilbank hebben wij niets als wij een wallie van je kopen, wat niet via de ruilbank gebeurt.

edit: En lezen kan ik gewoon. Ik snap niet wat het voor zin heeft om dat op mij te quoten?

Semmiiee

New member
Idd,

maar ik wil zo graag het Feedback systeem terug,
Maar begrijp me: Als je het op een andere manier gaat doen word het weer misbruikt! Dit kan niet bij mijn idee!
biggrin.gif

Bovenaan