Feedback

Lennard

Active member
Hey,

Ik heb de feedbackmodule wat aangepast.
De veranderde dingen:
- Je moet een topic URL hebben opgegeven (dat topic moet in Aanvragen of Aanbiedingen staan)
- Bij de feedbacks van en voor een persoon staat nu de topic URL in plaats van de datum; mocht je de datum per se willen zien dan moet je met je muis over het berichtje heen gaan

Meer dingen niet volgens mij.
emo.gif

Vragen en bugs en dergelijke kun je in dit topic kwijt.

Succes ermee, en misbruik het niet, want (moedwillige) fraude wordt beloond met 10%.

Groeten,

Lennard.

Kjeld

New member
Remco, heb jou nu ook feedback gegeven
wink.gif

Verder heb ik hier nog niet veel gehandeld volgens mij..
yummie.gif

Ik vind het overigens wel veel beter nu, nu heb je dr tenminste echt iets aan

Marjolein

Miss Marjolein
Eindelijk die nutteloze feedbacks weg....wel lief hoor dat (bijna) iedereen me aardig vind maar daar is geen feedbacksysteem voor nodig om me dat te vertellen
hypocrite.gif

Eindelijk wordt die feedback gebruikt waarvoor bestemd is
thumbsup.gif

Ordian

New member
Um dus je kan alleen feedback geven als iemand een topic heeft gemaakt.

Dus voor iemand een negative feedback te geven omdat hij mij spammed met pms of via msn moet ik een topic geven?

Beetje raar.....

Lennard

Active member
Marijnnn:
Nu is het rottiger,
en zeker dat ik nu 30 feedbacks kwijt ben.
Het systeem werd gewoon TE veel misbruikt, een kleine selectie van de feedbacks:

Quote:
Super aardige jongen!
ZEER TEVREDEN ;p
Geen idee waarom.
;
goede gebruiker
dit is een fucking test
omdat je reuptatie ander skapot gaat
emo.gif

onbetrouwbaar mannetje, vertrouw hem maar niet! hij pikt al je one2xs puntjes (grapje)
wat is dit?
Is enthousiast.
hier een feedback for you
Feedback terug.
Emmmm... Ik kweet eigenlijk niet waarom
yummie.gif

Je snapt zelf wel dat het systeem hierdoor compleet zijn doel mist, namelijk er voor zorgen dat je objectief weet of je iemand serieus kunt nemen of niet.

Edit:

Ordian:
Um dus je kan alleen feedback geven als iemand een topic heeft gemaakt.
Nee, dat is niet raar. Het gaat over hoe goed je met iemand hebt gehandeld, niets meer, niets minder. Een topic hiervan in Aanbiedingen of Aanvragen is daarvoor gewoon verplicht.

Edit:

Mitchels:
Misschien is het handig dat als je op de tekst klikt dat je naar het topic gaat?
Als je op de titel van het topic klikt ga je naar het topic.

Ordian

New member
Ok.

Feedback is dus alleen voor handelen, en fraude/oplichting tegen te gaan of te waarschuwen.

Wat als je dit via msn hebt geregeld en je vroeg of iemand je layout wou kopen die je niet in het forum hebt staan?
Is dat dan buiten One2xs om en maar je eigen dikke schuld?

Lennard

Active member
Handelen is sowieso al op je eigen risico.

Als jij via MSN iets verhandeld kunnen wij dat onmogelijk controleren.
We hebben het een tijdje geprobeerd, maar het werkt gewoon niet zonder dat het controleerbaar is, dus moet het wel op deze manier.

Kjeld

New member
Je kunt nu gemakkelijk zien of iemand betrouwbaar is, dus ik vind het wel goed zo
thumbsup.gif

Als er iemand spamt via pm kan je dit melden aan Ruben of Lennard (ticket, of is de reportknop in pbs er al?).
Feedbacksysteem is puur en alleen om te kijken of iemand zijn afspraken nakomt en dus betrouwbaar is.

Remcoboy

New member
Als het begonnen is uit een topic kunnen de onderhandelaars bijde posten dat het goed is gegaan dan kan het toch wel ?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Eventjes mijn back-up feedback screen erbij pakken en iedereen metwie ik gehandeld heb feedback geven

zie nu dat een topic in websitehulp van boude waarmee ik dus een deal heb gehad dus niet kan ._.

Lennard

Active member
Remcoboy:
Als het begonnen is uit een topic kunnen de onderhandelaars bijde posten dat het goed is gegaan dan kan het toch wel ?
Zolang er een topic in de genoemde forums is dan is het goed..

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard:

Remcoboy:
Zolang er een topic in de genoemde forums is dan is het goed..

maar nu heb ik met boude gehandeld aleen dat topic staat in websitehulp ._.

http://www.one2xs.com/threads/1895#28229

Lennard

Active member
Ik heb die eis van dat hij in die twee forums moet staan er nu uitgehaald, maar er moet wel echt sprake zijn van een handel.

Mitchels

New member
Lennard:

Mitchels:
Misschien is het handig dat als je op de tekst klikt dat je naar het topic gaat?
Als je op de titel van het topic klikt ga je naar het topic.

Misschien ook zo weergeven in het profiel?
En is het 14 dagen slot er af?

Mitchels

New member
Als je in iemands profiel kijkt bij laatste 3 feedbacks daar staat het topic niet bij.
En nu kan ik zonder 14 dagen te wachten weer een feedback geven.
@Lennard check ook effe me ticket

Bovenaan