Forum raar

Bartv

Active member
Ik zat gewoon te kijken en ineens kreeg ik dit:
raar.png

Marjolein

Miss Marjolein
Jponsen:
Maybe een idee om bij de titel een maxlenght dr op te zetten?
gaat een beetje lastig want of je nu een titel heb met
wwwwwwwwwwwwwwwwwwww=20 karakters of
iiiiiiiiiiiiiiiiiiii=ook 20 karakters dat scheelt nogal hè?
Gewoon korte titels gebruiken en als je ziet dat iemand toch een titel gebruikt die te lang is even reporten, dan korten wij m in
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Andydewit:
Dat de content verschuift.
dat is geen fout, komt gewoon door een te lange titel die dan niet in het vakje past. De titel is inmiddels allang aangepast dus is het probleem weer verholpen. Snap je?

Kligham

New member
Marjolein:

Andydewit:
Dat de content verschuift.
dat is geen fout, komt gewoon door een te lange titel die dan niet in het vakje past. De titel is inmiddels allang aangepast dus is het probleem weer verholpen. Snap je?

En jullie maar klagen dat jullie teveel werk hebben
confused.gif
Maxlength is zo eenvoudig en of wwwwwww en iiiiiii een groot verschil is doet er toch uberhaupt niet toe? ALs je zegt een titel maximum zo lang dan hou je daar toch gewoon aan? Jezus waar jullie allemaal problemen over maken?!?!?!

Kligham

New member
Andydewit:
@Kligham: Iets minder mag wel hoor, zij doen meer dan je denkt hoor.

Heb ik ergens vermeld dat ze niets doen? Dacht het niet? Leer lezen.

En edit: je moet je edit knop leren gebruiken.

Lennard

Active member
Er kunnen 21 Ws of 63 is in het advertentiemededelingen-forum.
Als we die 21 aanhouden zou 40% van de topics een te lange titel hebben (ja dat heb ik net uit zitten rekenen), dus dat gaat m niet worden.
Ik maak ooit wel es wat slims wat uitzoekt of je titel langer dan 100 pixels ofzo wordt.

Ik snap je hysterie / frustratie niet echt.. echt niet eigenlijk.

Kligham

New member
Lennard:
Er kunnen 21 Ws of 63 is in het advertentiemededelingen-forum.
Als we die 21 aanhouden zou 40% van de topics een te lange titel hebben (ja dat heb ik net uit zitten rekenen), dus dat gaat m niet worden.
Ik maak ooit wel es wat slims wat uitzoekt of je titel langer dan 100 pixels ofzo wordt.

Ik snap je hysterie / frustratie niet echt.. echt niet eigenlijk.

Heeft niets met frustratie te maken, gewoon logica. Kijk eens naar andere fora, worden lengte van titels meestal gelimiteerd. Waarom? Omdat ze dergelijkde dingen niet meemaken.

Waarom zou je dan beginnen prutsen met uitzoeken van 100 pixels. Dit snap ik gewoon niet. Ik weet dat jullie niet graag kijk eens naar andere fora, maar in sommige gevallen zou dat gewoon beter zijn. Denk daar maar eens over na
nerd.gif

Ruben

New member
Ik weet niet of je geluisterd hebt naar de uitleg die, ik geloof 3 keer, gegeven is.. Maar dat werkt dus niet he. Als je 50 is typt is dat veel korter dan 50 ws. Wanneer je dus een maxlength gaat geven zijn er dus heel veel titels die op dit moment te lang zijn, dat is erg verrot want dan ontstaat er onduidelijkheid bij meerdere topics en kan je minder informatie in je titel kwijt terwijl het wel zou passen. Als wij zoiets willen maken doen we het goed en maken we het zo dat je er geen last van hebt als je een lange titel wilt typen die niet te lang is.
Ik weet dat het heeeel lastig is te begrijpen voor je, maar als we zon duidelijke uitleg geven, leg je er dan bij neer: ook als je het niet snapt. En die opmerking "en dan maar klagen dat jullie teveel werk hebben". Je moest eens weten wat wij elke dag aan one2xs zitten te doen kerel, trek dus niet zo snel conclusies.

Bovenaan