Game server host

Venzio

New member
Ik had een idee, om dat ik het nodig heb, om een game server host tedoen, ik wil graag een gta sa-mp host, maar ik kan mn pc niet 24/7 aan laten staan.

Lennard

Active member
Volgens mij is het wel al eens vaker voorgesteld. Voorlopig is onze hoofd-activiteit het bieden van gratis webhosting, als er meer vraag naar gamehosting is (wat sowieso vrij prijzig gaat worden) kunnen we dat overwegen, maar voorlopig blijft het nog bij gewone webhosting.

Lennard

Active member
Ja daarom, dat redden we sowieso niet.

Volgens mij betaal je al snel een euro per slot per maand, wat neerkomt op 12 euro voor een server met één slot voor een heel jaar.
Als je een beetje wil gamen heb je toch minimaal 10 slots nodig, dus dan zit je al aan de 120 euro, zon 150 punten voor een jaar.

Merlin

New member
Gaat niet echt werken inderdaad. Ooit was er ook zon idee op ghed via sity maar dat liep uiteindelijk ook op niets uit.

Lennard

Active member
Ja dat weet ik, maar je kunt natuurlijk geen 64slots gameserver gaan draaien met die VPS pakketjes die we misschien gaan aanbieden.

Miel

New member
Én hun zijn gigantisch goed.
hypocrite.gif

Lennard

Active member
Dan betaal je voor 10 slots alsnog 0,90 * 10 * 1,00 * 12 = 108 euro, dus iets van 120 punten voor een jaar..

Flyvlmva

New member
Ik zaf voor het laats een teamspeak server voor 12 eur pj , 100 slots .
Zouden jullie dat kunnen aanbieden ?

Lennard

Active member
Een teamspeak licentie voor een hoster kost volgens mij al iets van $0.12 per slot per maand, dus $144 voor 100 slots voor een jaar, dus dat lijkt me niet echt helemaal legaal dan.

Maargoed, voorlopig bieden we enkel webhosting aan, zoals ik al zei.

Menboy

New member
Lennard:
Ja daarom, dat redden we sowieso niet.

Volgens mij betaal je al snel een euro per slot per maand, wat neerkomt op 12 euro voor een server met één slot voor een heel jaar.
Als je een beetje wil gamen heb je toch minimaal 10 slots nodig, dus dan zit je al aan de 120 euro, zon 150 punten voor een jaar.

Mischien kan je doen dat je dan per maand moet kopen. Dan kan je 3 punten per maand doen( zou ik doen) en dan kan je goedkoop bij ycn-hosting.com voor 3,15 per 10 slots per maand kopen! En dan is 3 punten bv nog maar voor 1 slot en 10 slots 4,5 ofzo snap je?

Lennard

Active member
Misschien later wel, maar zoals al heb gezegd, voorlopig houden we het bij gewone webhosting, en áls we het aanbieden willen we echt gewoon kwaliteit, ik ga geen gameservers ergens in de USA huren, dan krijg je namelijk precies hetzelfde als met die kerstpakketjes (alhoewel die wel in Nederland gehost werden), dus dat doe ik niet meer.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Gewoon wachten totdat one2xs zo is gegroeid dat ze een eigen serverrack hebben
pompom.gif

Sjoerd

Active member
Rik:
Gewoon wachten totdat one2xs zo is gegroeid dat ze een eigen serverrackdatacenter hebben
pompom.gif

Lars

New member
ycn-hosting.com is btw wel goed lennard een vriend van me had vroeger daar een wolfestein server.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Sjoerd:

Rik:
Gewoon wachten totdat one2xs zo is gegroeid dat ze een eigen serverrackdatacenter hebben
pompom.gif

Ook goed, ik moet zoveel onthouden ATM dat ik het ook allemaal even niet meer weet..
cry.gif

Bovenaan