Geheugen vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnyxs

New member
Hoe kan ik ze deleten van me Outbox? kheb namelijk een mailbomber ik heb het op mezelf getest met 9999 emails maar nu staat er diskspace vol? hoe haal ik dat weer leeg.

Jurgen

Active member
Alles selecteren en verwijderen..
emo.gif

Robbert

New member
Inloggen op je ftp en dan in je root kijken naar de map Maildir of imap (1 van die 2, weet ff niet zeker welke) en dan in 1 van die dieperliggende mappen, ctrl + a en dan alles verwijderen is lekker makkelijk
biggrin.gif

Kingunit

New member
verwijder hem gewoon 1 voor 1.
je bent ook dom als je 999 naar jezelf stuurd.
je kon er ook 10sturen en dan een rekensom maken.

Lennard

Active member
Rik (link):
Als je dit op one2xs hebt gedaan heb je een erg groot probleem.
Ik wou net zeggen, ik hoop voor je dat je een andere host hebt gebruikt.

Lennard

Active member
Ja klopt.

Maareh, bedankt hè, TS. Het vinden van een spammer was nog nooit zo makkelijk.
smile.gif

Dankzij jou staan wij binnenkort weer op de blacklist. Je host ben je kwijt iig.

Donnyxs

New member
Dat vind ik echt nergends op slaan, Ik wist dat niet?! En zowiezo bomber ging zowiezo all weg. maaare geef me nog 1 kans?
confused.gif

Lennard

Active member
Lees de AV eens, daar staat keurig in dat je geen overlast mag veroorzaken. Als jij 10.000 mailtjes - of weet ik veel hoe abnormaal veel het er waren - naar hotmail stuurt dan snap je heus wel dat dát dus niet de bedoeling is.
Ik kon zelfs de mail queue niet meer openen omdat hj een time-out gaf.

We staan onwijs vaak op de blacklist van Hotmail omdat iemand zogezegd niet wist dat spammen verboden was, dus we moeten er nu eenmaal hard tegen optreden om de kwaliteit te waarborgen.

Donnyxs

New member
Ja maar ik wist het echt niet?

Als alles van mij eruit word gegooit wil ik mijn geld terug.

ande3rs laat gewoon... ik doe het tog niet meer.

Lennard

Active member
Je hebt aangevinkt dat je de Algemene Voorwaarden hebt geaccepteert, daar staat in dat je geen overlast mag veroorzaken.

Marjolein

Miss Marjolein
ik wist het niet ? heel internet staat er vol mee dat spammen verboden is. Je maakt mij niet wijs dat je daar nog noooooit van gehoord heb wat spam is. Kom op zeg, je komt toch niet uit een ei of wel? Iemand duizenden spam mail sturen en dan zo onschuldig doen?
Wie zijn billen verbrand moet op de blaren zitten (heerlijk die nederkandse gezegdes)!.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan