Grotere avatars

Thom

Thom
Hej,

Ik vind dat de avatars groter kunnen. Dat staat ook mooier omdat de ruimte links van de avatar (ongeveer) niet gelijk is aan de ruimte rechts van de avatar. Voorbeeld:

Oud[COLOR= white]---------------------------[/COLOR]Nieuw
88brRxt.png
SDjGPt1.png

Het maximale formaat is nu 100x100, maar een formaat als 125x110 als maximaal lijkt mij mooier (en Lennard ook). Zeg maar wat jullie ervan vinden.
Thom.

Sanderc

New member
Is wel mooier.

Maar dan moet je afbeeldingen nog harder gaan resizen...

Vele afbeeldingen vind je op 400x400

30x30 en dergelijke maten.

Die zijn dan voor mensen die niet goed zijn met photoshop, makkelijker te resizen...

Thom

Thom
Sanderc (link):
Is wel mooier.

Maar dan moet je afbeeldingen nog harder gaan resizen...

Vele afbeeldingen vind je op 400x400

30x30 en dergelijke maten.

Die zijn dan voor mensen die niet goed zijn met photoshop, makkelijker te resizen...

30x30 is gewoon toegestaan. Ik zei ook maximaal 125x110. Nu is het ook maximaal 100x100. Waarom zou je een plaatje wel naar 100x100 kunnen resizen en niet naar 125x100? Dan kies je gewoon voor 100x100 oid als je dat niet lukt. Of als je dat zelf wilt.

toevoeging op 16 juni 2013, 18:32:17:

Nicknl (link):
Het maakt toch niet zoveel uit...

Het maakt inderdaad niet zoveel uit. Maar als het kan en het mooier is helpen alle kleine beetjes, toch?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik vind wel dat de afbeelding maximaal gewoon alsnog een vierkant moet zijn. Dus als je de grootte wil veranderen moet het wel [y] x [y] zijn. Dus 100x100 of 125x125 of weetikveelwat.

Thom

Thom
Rik (link):
Ik vind wel dat de afbeelding maximaal gewoon alsnog een vierkant moet zijn. Dus als je de grootte wil veranderen moet het wel [y] x [y] zijn. Dus 100x100 of 125x125 of weetikveelwat.

Ja, maar 125 x 125 is weer te groot volgens Lennard
emo.gif

Sanderc

New member
Rik (link):

Dat bedoelde ik dus.

R

Rogier

Guest
Naja ik zie het nut er niet van in maar dat is mijn mening dan he
yummie.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Thom (link):

Rik (link):

Ja, maar 125 x 125 is weer te groot volgens Lennard
emo.gif

Das dan jammer voor hem
cry.gif

Hafcjulian

New member
Als er niet stond dat Lennard het goed vond had iedereen nee gestemt xD

toevoeging op 16 juni 2013, 18:57:13:
Maar ik vind het wel meten kunnen, 125x125 ofso.

Antonn

New member
125x125 inderdaad. Als Lennard niet goed is dan zorgt die maar dat die zelf maar 125x110 ziet
sadley.gif

R

Rogier

Guest
Misschien sowieso een suggestie dat wij avatar kunnen uploaden in welk formaat dan ook en het systeem hem automatisch resized.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nicknl (link):
Misschien sowieso een suggestie dat wij avatar kunnen uploaden in welk formaat dan ook en het systeem hem automatisch resized.

Maar dan alleen met avatars die groter zijn. Kleiner moet je niet resizen. Dan gaat luuks smiley-avatar stuk
sadley.gif

Rogier

New member
je kan ook het vakje kleiner maken. De "Lid sinds:" is behoorlijk nutteloos, en de rest is te resizen.

R

Rogier

Guest
Rik (link):

Nicknl (link):

Maar dan alleen met avatars die groter zijn. Kleiner moet je niet resizen. Dan gaat luuks smiley-avatar stuk
sadley.gif

Haha ik bedoelde ook groter
yummie.gif

V

Verwijderd lid 399

Guest
Lennard (link):
Je kunt nu 125 x 125 doen.
thumbsup.gif

Mooie update dit!

Edit: Lol kijk mijn profiel eens
emo.gif