Help, VPS doet het niet.

Ahmed

New member
Ik kan me vps niet binnen , ik heb het met NX client geprobeert maar er komt steeds connection error , kan iemand zo snel mogelijk reageren!?

modedit: titel aangepast (zonder caps kunnen we het ook heel goed lezen)

Caner

Held
Quote:
Na wat vragen van leden hebben we besloten VPS (staat voor: Virtual Private Server) aan te bieden. Dit is gewoon een eigen privéserver, maar dan virtueel, wat dus inhoudt dat het niet echt een server voor jou alleen is, maar dat één grote server in delen is opgedeeld en verdeeld onder de klanten. Voor die klanten lijkt het wel een echte server, je kunt er vrijwel alles mee wat je met een normale eigen server ook zou kunnen.
Wat is dan het verschil tussen normale, shared, webhosting en VPS? Als je shared webhosting (de meeste webhosting is shared webhosting) koopt, zorgt de hoster ervoor dat jouw website bereikbaar blijft, en zorgt hij voor de server. Ook zit je met meerdere mensen op een server. Als iemand anders dus de server zou kunnen slopen, is jouw website ook onbereikbaar omdat je op dezelfde server staat. Bij een VPS heb je dat niet; je moet er zelf voor zorgen dat alles online blijft (of niet, je mag hem ook offline houden uiteraard), maar je hebt geen last van andere leden.
Je kunt je VPS ook inrichten als gameserver, als radioserver, en zo nog heel veel dingen. Je hebt dus wel veel meer mogelijkheden dan bij een normaal hostingpakketje, maar je moet wel zelf alles installeren en beheren: Kies dus alleen voor VPS webhosting als je de kennis hebt om een systeem op te zetten (of ermee wilt testen / spelen), ga anders voor shared hosting.

smile.gif

Maartenl

New member
Ahmed (link):
Ja , maar dan moet je commands hebben..
Moet ik die op google zoeken?

Ja
emo.gif

Trouwens : je mag geen retro hosten
wink.gif

Wou het gewoon even zeggen
wink.gif

Ben

New member
Maartenl (link):

Ahmed (link):
Ik wou ook geen retro hosten , een fansite
wink.gif

Waarom dan geen shared hosting nemen ?

Wrs meer waar voor zn geld.

Aarclay

Active member
Ahmed (link):
Ja , maar dan moet je commands hebben..
Moet ik die op google zoeken?

Kan je beter een tutorial over Linux zoeken, dan kom je meer in de buurt.
En geloof me, dat leer je niet in een avond, de basis leer je in een weekje...

Antonn

New member
Caner (link):

Quote:
Na wat vragen van leden hebben we besloten VPS (staat voor: Virtual Private Server) aan te bieden. Dit is gewoon een eigen privéserver, maar dan virtueel, wat dus inhoudt dat het niet echt een server voor jou alleen is, maar dat één grote server in delen is opgedeeld en verdeeld onder de klanten. Voor die klanten lijkt het wel een echte server, je kunt er vrijwel alles mee wat je met een normale eigen server ook zou kunnen.
Wat is dan het verschil tussen normale, shared, webhosting en VPS? Als je shared webhosting (de meeste webhosting is shared webhosting) koopt, zorgt de hoster ervoor dat jouw website bereikbaar blijft, en zorgt hij voor de server. Ook zit je met meerdere mensen op een server. Als iemand anders dus de server zou kunnen slopen, is jouw website ook onbereikbaar omdat je op dezelfde server staat. Bij een VPS heb je dat niet; je moet er zelf voor zorgen dat alles online blijft (of niet, je mag hem ook offline houden uiteraard), maar je hebt geen last van andere leden.
Je kunt je VPS ook inrichten als gameserver, als radioserver, en zo nog heel veel dingen. Je hebt dus wel veel meer mogelijkheden dan bij een normaal hostingpakketje, maar je moet wel zelf alles installeren en beheren: Kies dus alleen voor VPS webhosting als je de kennis hebt om een systeem op te zetten ([COLOR= red]of ermee wilt testen / spelen[/COLOR]), ga anders voor shared hosting.

smile.gif

emo.gif
emo.gif

Bovenaan