hoe lang tot reboot

Remonb

New member
hallo, ik heb gister middag/avond een reboot van mijn vps aangevraagt, mijn vraag is, hoe lang kan dit duren, want ik was bezig op mijn vps, en op en duur stond er verbinden verbroken, toen ging hij 20 pogingen doen op opnieuw verbinding te maken, en dat lukte dus niet, ik kan dus niet op mn vps -.-"

Pimbeer

New member
Ik kan ook niet op mijn VPS, wat erg vreemd is
confused.gif

Jesse

New member
Ik weet niet zeker of dit via het systeem gaat of via het ticket, maar als het via het systeem gaat dan moet het denk ik direct gebeuren.

Als het via een ticket gaat, dan zal je zowiezo wel 1/2 dagen moeten wachten. Omdat Ruben tegenwoordig de tickets doet dacht ik, en die is niet de allersnelste
emo.gif

Hebben jullie wel je vps goed beveiligt etc?

Marjolein

Miss Marjolein
Het gaat wel via het systeem maar niet geheel automatisch. Je bent toch afhankelijk van de beheerder die dit door moet sturen naar de hoster. En de beheerders zijn niet 24/7 online dus het kan idd eventjes duren.

Lennard

Active member
Helaas kan het niet geautomatiseerd worden, en daarom moeten jullie de aanvraag indienen, moet ik de aanvraag doorsturen naar de hoster (omdat sommige mensen elk kwartier een reboot aanvragen omdat ze veel te veel programmas geïnstalleerd hebben), en die moet hem vervolgens weer rebooten; dat duurt allemaal dus even.

Als je goed met je VPS omgaat heb je hooguit in het begin een paar reboots nodig vanwege alle software die je dan installeert, maar ik denk dat het verder niet echt een probleem moet zijn. Meestal is hij binnen een paar uur wel gereboot.

Bovenaan