Hoeveel accounts per huishouden?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Heya een vraagje van mijn kant:

Hoeveel accounts kan(/mag) je per huishouden hebben?
En als je meerdere accounts hebt werken de klik/doe advertenties dan nog wel (ivm zelfde externe ip).
Dit omdat mijn broer misschien ook zich wil aanmelden, maar als dit niet kan of lastig kan heeft het niet veel nut
emo.gif

Mitchels

New member
Hmm dit is een goede vraag.
Doordat jullie dan hetzelfde ip hebben kunnen jullie niet allebei een advertentie doen.
Dus in de praktijk onmogelijk. Misschien hebben Lennard & Ruben een oplossing hier voor.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Mitchels:
Hmm dit is een goede vraag.
Doordat jullie dan hetzelfde ip hebben kunnen jullie niet allebei een advertentie doen.
Dus in de praktijk onmogelijk. Misschien hebben Lennard & Ruben een oplossing hier voor.

Daarom vroeg ik het dus ook =D

Lennard

Active member
Je kunt wel doe-advertenties tweemaal vanaf hetzelfde IP doen.

Bij klik-advertenties gaat dat niet, omdat wij hiervandaan niet kunnen controleren of je broer echt een account heeft of dat je zelf twee accounts heeft. Er zijn immers ook mensen die er misbruik van maken.

Tessa

Secretatessa
Ik heb een account en daar ben ik blij mee. En als ik nog een account wil dan heb ik pech
xd.png

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard:
Je kunt wel doe-advertenties tweemaal vanaf hetzelfde IP doen.

Bij klik-advertenties gaat dat niet, omdat wij hiervandaan niet kunnen controleren of je broer echt een account heeft of dat je zelf twee accounts heeft. Er zijn immers ook mensen die er misbruik van maken.

Ok, bedankt. Dan zal ik dat doorgeven =]

Lennard

Active member
En als hij direct wordt afgekeurd omdat het een dubbele klik was dan maak je even een ticket aan en regelen we t verder.
smile.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard:
En als hij direct wordt afgekeurd omdat het een dubbele klik was dan maak je even een ticket aan en regelen we t verder.
smile.gif

Ja, ok. Moet mijn broer nog wel willen registreren. Nu zit ie aleen nog wow te spelen
xd.png

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Owh kom er net achter dat je maar 1 account per IP mag
nopompom.gif

Achjaa, dan laat maar x]

Bovenaan