Host helemaal resetten

Gsmdesk

New member
Ik heb een host overgenomen op server 2 (starter) De mail map loopt elke dag vol en ik heb ook de map public_html verwijderd.
Hoe kan je alles resetten naar de status avn een nieuwe host dus helemaal resetten.

Tgrm

New member
Gsmdesk (link):
Ik heb een host overgenomen op server 2 (starter) De mail map loopt elke dag vol en ik heb ook de map public_html verwijderd.
Hoe kan je alles resetten naar de status avn een nieuwe host dus helemaal resetten.

Verwijder de emailadressen gewoon?

Volgens mij kon je public_html niet verwijderen.

Om alles te resetten moet je denk ik een ticket aanmaken
biggrin.gif

Gsmdesk

New member
De map public_html kon ik wel verwijderen. Heb een nieuwe map met dezelfde naam aangemaakt maar heb nu geen toegang.

De map: Mail/new loopt elke dag helemaal vol. heb de map gistren verwijderd en vandaag staat deze weer helemaal vol en de map is er weer.
Net even gekeken, 6 Mb. De bestanden hebben namen als: 1295372282.H857384P5408.web04.liteserver.nl

Heb wel een nieuw password gekregen voor het host gedeelte dus je zou zeggen dat het daar niet aan kan liggen.

Heb degene van wie ik de host over heb genomen op de hoogte gebracht. Hoop snel iets te horen.

Azdin

New member
De map public_html kan je gewoon zelf maken@FTP.
en als je alles wilt resetten, moet je idd een ticket aanmaken.

Gsmdesk

New member
Thanx dan ga ik dat doen.

In de mail met nieuwe paswoorden krijg je ook een paswoord voor de mail. De link in de mail gaat naar Squirrelmail maar je moet eigenlijk uitkomen bij Roundcube (lezen jullie mee One2xs.com?). De inloggegevens werken daar wel op. als je inlogt zie je dat er elke minuut mailtjes binnekomen met als begin CRON het zal iets met ingestelde cron jobs te maken hebben.

Met een reset ben ik meteen van alles af.
thumbsup.gif

Tgrm

New member
Gsmdesk (link):
Thanx dan ga ik dat doen.

In de mail met nieuwe paswoorden krijg je ook een paswoord voor de mail. De link in de mail gaat naar Squirrelmail maar je moet eigenlijk uitkomen bij Roundcube (lezen jullie mee One2xs.com?). De inloggegevens werken daar wel op. als je inlogt zie je dat er elke minuut mailtjes binnekomen met als begin CRON het zal iets met ingestelde cron jobs te maken hebben.

Met een reset ben ik meteen van alles af.
thumbsup.gif

Dan moet je de cronjobs verwijderen in directadmin
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
op welk domein?
Als het om het subdomein naam.s2.one2xs.com dan kan je dit simpel door je domein even te verwijderen bij domein management, daarna voeg je m gewoon weer toe en alles is gereset.

Jesse

New member
Je kunt inderdaad gewoon even je domein verwijderen, en vervolgens weer aan je hosting koppelen. Echter duurt het wel even voor de statistieken van je hosting geupdate zijn.

Overigens als je erg veel spam mail krijgt, van een e-mail adres. Dan zou ik even een ticket aanmaken, wie weet kunnen ze het adres blokkeren.

Bovenaan