Host niet zelfde als Domein?

Therichg

New member
Hey!

Ik heb dus ergens in augustus een domein gekocht, en dit aan mijn VPS gekoppeld.
Nu heb ik die vps verkocht, en van die punten een host gekocht, en die aan mijn domein gekoppeld.

Als ik nu in mijn host op directadmin inlog, heb ik er alles opstaan enzv, alles is goed.
Ook als ik naar mijn host surf(http://therichg.s2.one2xs.com/), kom ik gewoon op mijn site, dus alles werkt.

Maar nu, als ik naar mijn domein(www.therichguards.be) surf, kom ik op een pagina van one2xs waar dit staat:

one2xs:
Deze gebruiker heeft nog geen bestanden op zijn host gezet. De bestanden moeten in public_html staan om weergegeven te worden.
Mocht dat niet lukken dan helpen wij graag verder.

Ik snap dus niet hoe dat kan want via mijn host werkt het wel?
In mijn DirectAdmin zie ik ook gewoon dat domein staan.

Maar als ik in mijn DirectAdmin kijk, kan ik kiezen welk domein ik beheer:
1)therichg.s2.one2xs.com
2)therichguards.be

in de public html van de 1e staat mijn site, in de public html van de 2de staat niets.
moet ik mijn site uploaden in die 1e en die 2de public html?

Graag antwoord,
Therichg

Mikeschippers

New member
Je andere website kun je beheren door:

Je gaat naar Files of Bestanden, dan klik je op Domains of Domeinen en dan kies je je domeinnaam en dan public_html.

Als het nog niet duidelijk is, kun je even een PM sturen, ik help je dan graag verder!

Therichg

New member
dus ik moet het uploaden op dat 2de via directadmin, en niet op mijn host zelf?
Normaal gezien via nameservers is dat niet zo(bij mijn vorige host althans niet, die stuurt gewoon door)

Marjolein

Miss Marjolein
Therichg (link):
in de public html van de 1e staat mijn site, in de public html van de 2de staat niets.
moet ik mijn site uploaden in die 1e en die 2de public html?

Je heb idd 2 aparte mappen, je kan dus 2 totaal verschillende websites maken. Maar als je dus op je .be domein hetzelfde wil dan moet je al je bestanden dus nog een keer uploaden naar domains/jedomein.be/public_html

Bovenaan