Host van 2 pers

Jesse

New member
Hoi,
Sommige mensen hebben een site met zijn 2e is het een idee om iemand bepaalde rechten te geven over je host?
Die jij zelf dan ook nog steeds behoud zoals verlengen/ dataverkeer bij kopen.

V

Verwijderd lid 399

Guest
ja slim idee
smile.gif

Jurgen

Active member
Ik denk dat hij bedoeld dat je een bepaald persoon alleen toegang kan geven tot een bepaalde map op de FTP en tot een bepaalde database zodat diegene niet bij jouw (privé?) eigen script/documenten kunnen komen.
smile.gif

Ik ben voor.
smile.gif

(Je kan nu wel een FTP map aanwijzen voor een aparte FTP gebruiker)

Lennard

Active member
Jurrie:
Ik denk dat hij bedoeld dat je een bepaald persoon alleen toegang kan geven tot een bepaalde map op de FTP en tot een bepaalde database zodat diegene niet bij jouw (privé?) eigen script/documenten kunnen komen.
smile.gif

Ik ben voor.
smile.gif

(Je kan nu wel een FTP map aanwijzen voor een aparte FTP gebruiker)
Ja zoiets dacht ik ook al, maar dat kan niet met DirectAdmin; en een ander controlepaneel nemen is ook niet echt een optie.

edit:
aparte ftp en aparte database kan nu al he, alleen is de aparte ftp niet 100% veilig

Jesse

New member
Lennard:
Dat kan niet met DirectAdmin, dus kunnen wij ook niet inbouwen..

jammer dat dat niet kan maar ik bedoelde eigelijk iemand rechten geven om dataverkeer bij te kopen soms is een site down en voor andere eigenaar online is duurt het even...

Kingunit

New member
Jurrian:
is wel handig maar ja kan niet
yummie.gif

kan wel, ga niet praten als je er niets van weet.
dataverkeer verlengen enzo is niet in Da maar gewoon op one2xs

Jurrian

New member
Quote:

Hoor hem,
yummie.gif

Ik wil je even op de woorden van lennart atenderen:

Ja zoiets dacht ik ook al, maar dat kan niet met DirectAdmin; en een ander controlepaneel nemen is ook niet echt een optie.

Kingunit

New member
Jurrian:

Quote:

Hoor hem,
yummie.gif

Ik wil je even op de woorden van lennart atenderen:

Volgensmij reageer Lennard op Nielsie, Nielsie zegt:
"En rechten zoals subdomeinen aanmaken?"

En Lennard zegt dat dat niet mogelijk is
smile.gif

Paull

New member
Als het idee van jesse uitgevoerd wordt dan zal de crew van one2xs 5x drukker worden. Mensen die onderling een meningsverschil krijgen en die net allebij even hoge "rechten" hebben, zullen elkaar omlaag halen. En als jij een van die twee bent die de host heeft betaald en de ander heeft even hoge rechten. Dan zou hij je host dus zo kunnen afpakken of je een lagere rang toewijzen!

Kingunit

New member
Paull:
Als het idee van jesse uitgevoerd wordt dan zal de crew van one2xs 5x drukker worden. Mensen die onderling een meningsverschil krijgen en die net allebij even hoge "rechten" hebben, zullen elkaar omlaag halen. En als jij een van die twee bent die de host heeft betaald en de ander heeft even hoge rechten. Dan zou hij je host dus zo kunnen afpakken of je een lagere rang toewijzen!

Gebruik is gewoon op eigen risico

Jesse

New member
Kingunit:

Paull:

Gebruik is gewoon op eigen risico

Mijn idee was niet dat je gelijk alle rechten kon krijgen, hier krijg je inderdaad gezeik mee, maar dat je iemand toestemming kan geven om te verlengen/ dataverkeer bij te kopen.

En dan nog is het natuurlijk op eigen risico als je dit bij iemand anders laat doen.

Het is puur voor site eigenaren die erachter komen van shitt mijn dataverkeer is op en zo sneller de site online kunnen krijgen.

Bovenaan