Hosting

Mikeb

Lid
oke, maar is het per se nodig?

EDIT: Ik heb gemiddeld 50-75 bezoekers per dag
yummie.gif

En dit gaat uiteraard meer worden! Site is pas 4 weken online
yummie.gif

Waarom begin je niet gewoon met de goedkoopste (starter voor 4 punten per jaar) en upgrade je als dat nodig is?
Het systeem zit zo in elkaar dat je dan niet duurder uit bent, als je na een half jaar van starter naar light wilt upgraden dan kost dat je gewoon maar 2 punten (het verschil is 4 per jaar, dus 2 punten per half jaar), dus het beste is om gewoon met starter te beginnen.

Mikeb

Lid
maar is een hosting per se nodig? Ik heb namelijk iemand gezien met alleen 2 domeinen en 0 hostings ??
confused.gif

Een hosting heb je nodig om je bestanden op te zetten, aan enkel een domeinnaam heb je praktisch vrij weinig.

Als je alleen een domein hebt wel. Maar daar heb je vrij weinig aan als je geen plek hebt waar je je bestanden kunt hosten.

Mikeb

Lid
Ik heb dan aan een domein genoeg ;P Ik heb een gratis host met DirectAdmin.
Dus dan heb ik aan een domein genoeg?

Jep, dan wel.
smile.gif

Zoek wel even uit of je daar een domeinnaam aan kunt koppelen, anders betaal je voor een domeinnaam en kom je er erna achter dat je die niet aan je host kunt koppelen.

Nah, misschien heeft er iemand over een paar dagen wel dezelfde vraag, en bovendien staat het zo lomp als heel veel topics gesloten zijn.

Mikeb

Lid
er zijn genoeg forums waar staat als de vraag is beantwoord, sluit het topic.
Soms best wel irri maar soms handig ;P

Goedkoopsms:
ja klopt, Klikfeest.nl is ook hetzelfde
yummie.gif
Het is een gratis Bux script.

En weet je ook waar je dat kan downloaden
yummie.gif

Bovenaan