Icoontjes

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Vindt het juist mooi zo
smile.gif

Marvinn

Active member
Fanorg (link):
Of gewoon net zoals [punten] dat je dan [browser] in je onderschrift kan doen.
Maar als het er standaard staat is het wel een beetje irritant
bloos.gif

Ja op je profiel kan ook, en in je onderschrift via [browser] is handig ja.

toevoeging op 22 juli 2012, 00:21:28:

Antonn (link):

Fanorg (link):
Of gewoon net zoals [punten] dat je dan [browser] in je onderschrift kan doen.
Maar als het er standaard staat is het wel een beetje irritant
bloos.gif

Slim
biggrin.gif

Niet meer icoontjes. Het idee van mobiel of niet icoontje is al verpest door wat voor PC je hebt, laten we alles niet harder verpesten. Of dat je bij je profiel een reeks selectieblokjes hebt van:
Welke icoontjes moeten er getoond worden bij een reactie?
- Browser
- PC
- Mobiel
- Schermgrootte
- Dit lijkt me zeker genoeg maar meer kan ook
emo.gif

Maar vergeet dit niet: als je op een laptop zit je batterij percentage, je BIOS versie, hoeveel GB RAM je gebruikt, of je emailtjes hebt, hoeveel stroom je gebruikt.

Nou laten we het er op houden dat 1 icoontje of je op een mobiel, Windows, MAC e.t.c. zit wel genoeg is.

Aarclay

Active member
Lennard (link):
Ja ik zit er ook over te denken om die Windows-icoontjes enzo gewoon te vervangen door één mobiel icoontje als iemand mobiel is, en als het gewoon een pc-post is om dan niks weer te geven.

Wel een icoontje per soort device. Dus een mobieltje, tablet of pc...

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):
Ja ik zit er ook over te denken om die Windows-icoontjes enzo gewoon te vervangen door één mobiel icoontje als iemand mobiel is, en als het gewoon een pc-post is om dan niks weer te geven.

Doe dan wat je had vóór je PCs had toegevoegd. Dan zie je ten minste dat iemand een mobiel gebruikt en welk mobiel. Dat was gewoon handig. Dat van PCs is gewoon uitermate irritant nog steeds.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Het is gewoon wennen, en ik vindt het juist heel handig werken
smile.gif

toevoeging op 22 juli 2012, 23:29:58:
Alleen irritant dat de Icoontjes niet rechtsonder de tekst komen maar tegen de rand aan geplakt dat vindt ik echt een - staat gewoon niet ----

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Wat is er handig aan dan?

Van posts kunnen zien dat ze van mobiele devices komen heeft zo zijn voordelen. Je hebt eigenlijk geen voordeel bij het zien van welke devices je post komt. Al helemaal niet of het van een Mac, een Windows PC, een Linux PC of wat dan ook komt.

G

Guest

Guest
Jellesch (link):
smile.gif

Alleen irritant dat de Icoontjes niet rechtsonder de tekst komen maar tegen de rand aan geplakt dat vindt ik echt een - staat gewoon niet ----

Dus dit is meer dan genoeg. Gewoon handig als er een is, voor een mobiel apparaat. Meer niet zoals rik al zegt.

Ik hoeft echt geen 50.000 plaatjes onderin mijn sig

Jacmob

New member
Sevvlor (link):

Jellesch (link):
smile.gif

Dus dit is meer dan genoeg. Gewoon handig als er een is, voor een mobiel apparaat. Meer niet zoals rik al zegt.

Ik hoeft echt geen 50.000 plaatjes onderin mijn sig

ik wel!

Antonn

New member
Lennard (link):

Dit ja.

He hele icoontjes idee, doo mij bedacht trouwens had het doel om enkel op te vallen als iemand op een mobiel zat. Dat is het nu dus niet meer. Maar aangezien iedereen ook die gewone computericoontjes zooi wilt zou dit ook een goede oplossing zijn. Dat er dan een tooltip op staat (dat infoboxje als e eroverheengaat met je muis als bij de actiefheidsbalk) waar meer info op staat als welke PC/mobiel en nog andere shyt al die persoon dat heeft aangevinkt op zijn eigen profiel om toch nog pravicy te hebben.

Perry

New member
Jellesch (link):
Kom op dit is gewoon iets van een toevoeging, je hoeft niet gelijk van die flauwe opmerkingen te maken.

Jellesch (link):
Vindt het juist mooi zo
smile.gif

Jellesch (link):
No, zo laten vindt ik juist fijn om te zien
smile.gif

Jellesch (link):
smile.gif

Jellesch (link):
Laat maar deze Icoontjes zijn juist fijn
wink.gif

Inmiddels weten we het wel
nopompom.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Gamedealer (link):

Jellesch (link):
Kom op dit is gewoon iets van een toevoeging, je hoeft niet gelijk van die flauwe opmerkingen te maken.

Jellesch (link):
Vindt het juist mooi zo
smile.gif

Jellesch (link):
No, zo laten vindt ik juist fijn om te zien
smile.gif

Jellesch (link):
smile.gif

Jellesch (link):
Laat maar deze Icoontjes zijn juist fijn
wink.gif

Inmiddels weten we het wel
nopompom.gif

Echt? wist ik niet
yummie.gif

Bovenaan