ideeënforum/adv saldo

Svennie

New member
Mischien is het een idee Om een Ideeën forum te plaatsen.

En mischien is het een idee Dat je voor punten adverteerdes saldo kan halen?

Groetjes
smile.gif

//marjoleinedit: titel aangepast, is nu duidelijk waar het over gaat.

Marjolein

Miss Marjolein
ideeën forum? je kan je ideeën kwijt in dit forum "suggesties"
en je 2e voorstel is al zo vaak voorgesteld, zie "bekende ideeën en suggesesties".

Caner

Held
1. Bestaat er al
2. Als punten naar adv saldo kan, gaat One2xs in een economische crisis.

Jurgen

Active member
Punt 2 werd afgewezen omdat er dan geen nieuwe punten in omloop komen en dus geen nieuw geld van adverteerders + dat iedereen zomaar kan adverteren en dus ook niet serieuze mensen. Dat ten koste van de de kwaliteit.
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Svennie:
hoezo komt one2xs in de crisis voor punten betaal je tog ook ?
de meeste punten worden verdiend met doe-advertenties, als je weer doe-advetenties gaat maken met de verdiende punten dan kan je toch wel raden dat er dan minder geld binnenkomt?

Marjolein

Miss Marjolein
het gaat toch niet om de naam? het gaat erom dat je je iedeeën kwijt kan en of dit onderdeel nou pietje of klaasje heet dat is onbelangrijk. Je kan onmogelijk een naam verzinnen die alle ruim 7000 leden mooi vind. Helaas pindakaas
smile.gif

Jurgen

Active member
Svennie:
Nouja dan heben we nog het ideeen forum over suggesties ofzo vind ik geen leuke naam

Het gaat er ook niet om wat jij vind. Suggesties vind ik persoonlijk beter klinken dan "Ideeën forum".

@ Je poll; veel dingen zijn precies hetzelfde, maar dan omgedraaid..
emo.gif

Jesse

New member
De poll heeft gesproken 1 stem zegt allebei de ideeën (waarschijnlijk jij zelf) en de rest tegen lijkt me duidelijk?

Caner

Held
Svennie:
Nouja dan heben we nog het ideeen forum over suggesties ofzo vind ik geen leuke naam

Ideeën forum
Suggesties

Ideeën forum klinkt zo... Ideeënachtig
emo.gif

Bovenaan