In voordeel van One2xs?

Pim

Techniek Koning
Het maken van een klein scriptje dat als ik bv. 1x bel dan ik dan mijn naam willekeurig kan veranderen naar een andere naam.

Bv.

mijn naam is Henk ik bel daar 1x, en dan komt er een balkje en vult daar Sjaak in ofzo. Dan is me naam sjaak geworden.

Stel bijv. ook een limiet in.. bijvoorbeeld maar 1x per jaar mag je dit doen?

Gr.
One2xs krijgt dan ook nog een leuk centje erbij?!

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je naam mag meestal (of mocht?) gewoon gratis veranderd worden, mits je een goede reden had.

Pim

Techniek Koning
Ja klopt. Maar bij sommige is het gewoon zo je pakt op het begin een naam omdat je niet percies weet wat voor website het is.
Dan ga je actief dit doen en wil je natuurlijk wel een fatsoenlijke gebruikersnaam

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ja, dan vraag je die aan.

Ik heete eerst Guildjuhh, maar omdat ik deze site wat professioneler wou over komen, heb ik een namechange naar Rik aangevraagd, en die was toen geaccepteerd
wink.gif

Luukvdo

New member
Ik vind het niet echt nodig. Als je een goede reden hebt dan vraag je het gewoon via een ticket.

Ruben

New member
Nah dat gaat niet gebeuren, wanneer je een gegronde reden hebt om je naam te veranderen kan dat gewoon.

Marjolein

Miss Marjolein
Ik vind het nu al verwarrend dat sommige gebruikers hun naam hebben aangepast. Laat staan dat iedereen dit 1x per jaar mag doen...

Jurgen

Active member
Marjolein:
Ik vind het nu al verwarrend dat sommige gebruikers hun naam hebben aangepast. Laat staan dat iedereen dit 1x per jaar mag doen...

Idd. En betaald helemaal. Deze site is voor een gratis hosting en domein. Dan is een naam veranderen tegen betaling wel erg overdreven..
emo.gif

Bovenaan