omg, inloggen op mijn hosting lukt niet meerrrr: wat nu?!S:
B BasDev Active member 14 jun 2009 #8 Hij doet het bij mij ook niet! - phpmyadmin - Webmails (allemaal)
B BasDev Active member 14 jun 2009 #9 Shahiem: Je kan wel in je ftp via Net2ftp , maar verder kan je niks Ja das wel waar ja maar dat was het dan ook
Shahiem: Je kan wel in je ftp via Net2ftp , maar verder kan je niks Ja das wel waar ja maar dat was het dan ook
Shahiem Active member 14 jun 2009 #10 Wheeeeeeeeeeeee *Host kom trug xD* Wat gaan we in de tussentijd doen?
B BasDev Active member 14 jun 2009 #11 Shahiem: Wheeeeeeeeeeeee *Host kom trug xD* Wat gaan we in de tussentijd doen? Ja ik kan niks doen het is ten slotte ook nog me spel ook nog! Wat moet ik straks tegen al me leden zeggen?
Shahiem: Wheeeeeeeeeeeee *Host kom trug xD* Wat gaan we in de tussentijd doen? Ja ik kan niks doen het is ten slotte ook nog me spel ook nog! Wat moet ik straks tegen al me leden zeggen?
Nidatje New member 14 jun 2009 #12 Damn word panisch hier ik moet mijn websites afhebben en als hij niet terug komt een terasje pakken
Shahiem Active member 14 jun 2009 #13 O ok, bij mijn website staat: Database error: Cannot establish connection.
B BasDev Active member 14 jun 2009 #16 Shahiem: O ok, bij mijn website staat: Database error: Cannot establish connection. Dat heb ik dus ook! De server van het MYSQL gedeelte heeft vast errors
Shahiem: O ok, bij mijn website staat: Database error: Cannot establish connection. Dat heb ik dus ook! De server van het MYSQL gedeelte heeft vast errors
B BasDev Active member 14 jun 2009 #18 Nidatje: Oja bij mijn websites staan ook heel veel dingen Moet je maar eens naar mijn website gaan! pixelenhotel.nl
Nidatje: Oja bij mijn websites staan ook heel veel dingen Moet je maar eens naar mijn website gaan! pixelenhotel.nl