Inputs een maxlength

Robbert

New member
Voor welke inputs wil je dat hebben dan..
Voor de titel van een topic is het niet eens nodig en heel onhandig, aangezien
iiiii minder ruimte in neemt dan
wwwww
Voor de rest zie ik het nut er niet van in.

Dylan

<script>
Robbert (link):
wwwww

Ja, ik bedoel in de titel als je een topic wil aanmaken. Weet niet welke inputs nog meer een maximaal aantal karakters hebben dus daarom zei ik maar alles.

Robbert

New member
Dylanh (link):

Robbert (link):
wwwww

Ja, ik bedoel in de titel als je een topic wil aanmaken. Weet niet welke inputs nog meer een maximaal aantal karakters hebben dus daarom zei ik maar alles.

In principe zit bij elk tekstvak wel een maximum aan, maar deze is in 99.999 van de 100.000 gevallen niet interresant. En bij een topictitel; waarom verzinnen mensen van die lange titels, dat is nergens voor nodig.

Lennard

Active member
Dylanh (link):
http://www.one2xs.com/forum/forum?id=13

daar zie ik genoeg lange titels?
Maar die titel-limiet is dynamisch.
Deze titel wordt goedgekeurd:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
en deze ook:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

maar als je telt hoeveel karakters dat zijn, dan zijn het de eerste keer 112 tekens, en die serie Ws zijn 25 tekens.

En als je in Bugs zit is dat weer anders omdat het woordje Bugs korter is dan Tutorials en Tutorials is weer korter dan Advertentiemededelingen, dus daar is dat limiet nog weer anders.

Daarom is dat niet een cijfertje dat altijd hetzelfde is, een maxlength werkt dus niet.

Bovenaan