Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zixle

Lid
Waarom mag ik niks van iinternet in een topic zetten?
santabaard.gif
santabaard.gif
santabaard.gif
hypocrite.gif
worshippy.gif
schater.gif
nopompom.gif

toevoeging op 30 oktober 2011, 09:22:12:
Ik vind het wel een beetje bleut

Dingen van internet afhalen en verkopen, is verboden volgens de wet. One2xs wil dit daarom ook niet hebben, en daar hebben zij recht op om dat zo te houden.

Alles wat jij zelf maakt, mag je hier verkopen. Maar als je toch wat van internet afhaalt, traceren wij gauw waar dat vandaan is.

Verder succes met punten sparen.

Zixle (link):
Heb al iets gevonden

Iets gevonden? Volgens mij zei ik net "Dingen van internet afhalen en verkopen, is verboden volgens de wet. One2xs wil dit daarom ook niet hebben, en daar hebben zij recht op om dat zo te houden."
emo.gif

Patricka (link):

Zixle (link):
Heb al iets gevonden

Iets gevonden? Volgens mij zei ik net "Dingen van internet afhalen en verkopen, is verboden volgens de wet. One2xs wil dit daarom ook niet hebben, en daar hebben zij recht op om dat zo te houden."
emo.gif

Patricka geef hem maar geen aandacht.. hij heeft al zat nutteloze topics op zijn naam staan en veel schiet je daarmee toch niet op.
smile.gif

Zixle (link):
Braam je moet je grote [knip]. Echt voor je houden. [knip] [knip].

Hij probeert wel je vraag te beantwoorden, dan kan je ook op zijn minst beleefd antwoorden
aah.gif

G

Guest

Guest
Zixle (link):
Braam je moet je grote bek. Echt voor je houden. KUT HOER.

Moet jij eens luisteren meneertje van Zikle, als jij zonodig een probleem wil met de politie zal ik vooral dingen van internet halen. One2xs is geen Zikle, dus kleuters hoeven we niet
pompom.gif
bye.gif

Zixle - Zikle
yes_new.gif

Basaapjes (link):

Zixle (link):

Moet jij eens luisteren meneertje van Zikle, als jij zonodig een probleem wil met de politie zal ik vooral dingen van internet halen. One2xs is geen Zikle, dus kleuters hoeven we niet
pompom.gif
bye.gif

Zixle - Zikle
yes_new.gif

Inderdaad..

Zixle

Lid
Sorry voor het schelden bhet komt me soms er gewoon uit ik zal proberen het niet meer te doen.

G

Guest

Guest
Zixle (link):
Sorry voor het schelden bhet komt me soms er gewoon uit ik zal proberen het niet meer te doen.

Je maakt ook topics aan naar de bekende weg. Mag ik vragen hoe oud je bent?
emo.gif

Braam

Lid
Zixle (link):

En wat bedoel je precies?

Ik moet me grote bek.
En echt voor me houden?

Wil je eerst algemeen beschaafd Nederlands leren voor dat je me probeert te beledigen.

toevoeging op 30 oktober 2011, 10:28:15:
Meer kritiek mag via pm
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan