Kant-en klare scripts fora

Caner

Held
[Uitleg]
Kant-en klare scripts kom je vrijwel overal voor, waarom is er niet op One2xs niet een aparte fora?
Als je in offtopic fora post, moet je ze weer zoeken e.d. omdat er dagelijks daar veel topics worden gestart dan scripts die je gratis mag gebruiken. Zelfde verhaal met Webwereld.

Met de Kant-en klare scripts fora zie je alles in een rijtje. Heel handig als mensen hier hun scriptwerk willen releasen.

[Slot]
Dit was alweer een ubergeweldig idee. Stemmen kan in het poll en graag een mening / argument geven.

Rik

Eindbaas
Dit kan
a. Als je het wilt verkopen in Aanbiedingen
b. Als je het wilt weggeven in Webwereld

Een appart gedeelte is dus niet nodig
wink.gif

Caner

Held
Rik (link):
Dit kan

wink.gif

Zoals ik al zij: Er zijn ook verschillende andere topics die worden geopend in Webwereld. Met een apart fora voor scripts die men weggeeft is het handiger om het te zoeken etc.

Sjoerd

Lid
Max (link):

Rik (link):
Dit kan

wink.gif

Zoals ik al zij: Er zijn ook verschillende andere topics die worden geopend in Webwereld. Met een apart fora voor scripts die men weggeeft is het handiger om het te zoeken etc.

Een forum voor Scripts is overbodig. Maximaal een Algemeen scriptsdownloadtopic als sticky in Webwereld.. Maar geen forum ervoor.

Wiitse

Lid
Dan moet je ook aparte fora maken voor layouts, domeinen, php vragen, html vragen, Habbo accounts, Runescape accounts, Java vragen, photoshop vragen, en zo zijn er nog wel 1000 te verzinnen! Waarom zou je een speciaal forum voor scripts maken? Waarom zijn scripts meer waard dan al die andere miljoen dingen?

Marjolein

Miss Marjolein
zoals wiitse al zegt, dan moet je voor al die andere dingen ook aparte subforums maken. En dan nog, zoveel topics met gratis script worden er niet aangemaakt op dit forum?
Dus lijkt me geen goed plan
smile.gif

Bovenaan