Keuring advertenties

Webbed

New member
Ik heb een vraagje,

Ik heb bepaalde advertenties gedaan en ook doorgestuurd naar vrienden.
En ik dacht heel slim te zijn, doe lekker diegene met veel punten... loop je goed binnen.

Weet van mezelf in ieder geval 100% zeker dat ik de opdracht goed heb uitgevoerd.
Van me vrienden weet ik het ook ook wel zeker, maar natuurlijk niet 100%.

Nu heb ik bij elke advertentie gewoon alles afgekeurd.
Er zitten natuurlijk een paar dubbele klicks bij, maar voor de rest heb ik 10 advertenties die afgekeurd zijn (gewoon alles afgekeurd).
Dan kan je dat "oplossen" ... maar dan heb je bewijs nodig.
Hoe werkt dat als je een enquete moet invullen? Het gaat hier om de advertentie "hoe was jou vakantie"?

Vind ik nogal raar, maar dat kan ook aan mij liggen want ik ben hier nieuw.
Dus reageer hier a.u.b. niet te bot op.

Groetjes.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nouja, bewijs is natuurlijk op zon moment erg lastig aangezien je geen screens (meer) kan maken. Het beste is gewoon zoveel mogelijk informatie te geven, dan kan een van de beheerders met de adverteerder spreken en het vervolgens verder regelen.

Webbed

New member
Ja het ergste vind ik nog bij nieuwsbrieven.
Hoe kan je je niet volledig aanmelden bij nieuwsbrieven?
E-mail en gegevens invullen, activatiemail aanklicken en klaar lijkt mij, maar ook daar krijg: De opdracht is niet volledig uitgevoerd.

Maar oke. Dat zal wel aan mij liggen.

Sebas

Active member
Hierover kan je het beste een ticket maken. Want als jij joun activatie mail hebt dan is dat ook al een soort van bewijs dus.

Marjolein

Miss Marjolein
als je zon opdracht doet krijg je 9 van de 10x een activatiemail en als je daarop geklikt heb krijg je een bevestigingsmail. Het is verstandig om deze te bewaren. Als je doe-ad is afgekeurd zie je achter die advertentie een driehoekje staan en daar kun je dus aangeven waarom je denkt dat je doe-ad onterecht is afgekeurd. Doe er screens bij van je bevestigingsmail en meestal krijg je dan alsnog je punten.

Lennard

Active member
Ja, dat is vrij lastig inderdaad. Wat je fout kunt doen bij nieuwsbrieven is dat je jezelf aanmeldt en voor de keuring weer afmeld; op het moment dat de adverteerder keurt ben je dan dus niet geabonneerd.

Maargoed, het enige wat je kunt doen is het melden, al heeft dat zonder bewijs niet heel veel zin, wij hebben ook weer een adverteerder die we moeten kunnen overtuigen, en het misbruik is serieus te groot om elke melding goed te keuren.

Webbed

New member
Volgends mij heeft de adverteerder dit topic gelezen want had hem terug open gezet met:
Hoe kan ik een nieuwsbrief niet volledig uitvoeren.

En nu is hij wel goedgekeurd.
Maar oke, bedankt voor de informatie.

Bovenaan