Klik advertentie

N

Nick

Guest
Mischien handig als je een klikadvertentie start dat hij mininmaal 5 minuten moet blijven.
Dat er een systeem komt van: Uw klikad moet nog minimaal 5 minuten blijven ofzo.
Edit:
De reden:

Hij klikt advertentie actief
en gelijk daarna inactief
dus kan je nooit punten verdienen met die adv

Want nu krijg ik:
1262287352-890.png

1262287322-410.png

1262287213-240.png

Rogier

Lid
het gaat erom dat de adverteerder een limiet opstelt van het aantal kliks. als deze op zijn gaat hij ook weg.

dat kan niet afhankelijk van tijd zijn.

L

Lennard

Guest
Rogier:
het gaat erom dat de adverteerder een limiet opstelt van het aantal kliks. als deze op zijn gaat hij ook weg.

dat kan niet afhankelijk van tijd zijn.

Maar kijk wat hij nu doet,
hij drukt op actief en gelijk weer op inactief.
Zodat zijn advertentie even in die balk word getoont, hij had zijn site.nl erbij dat er tog bezoekers komen.

L

Lennard

Guest
Jesse:
Tuurlijk niet je ikt niet op doorgaan?

Luister, kijk als er een klikadvertentie in dat balkje komt, en ik klik op die advertentie staat ie op inactief,
wat mensen het meeste doen is hem actief zetten, en na 1 seconden inactief. Het systeem laat hem dan nog wel in dat balkje tonen

Rogier

Lid
ik zie het, hij adverteert nu gewoon gratis.

misschien idee dat je hem pas kan stopzetten na 10 kliks?

Nja ik heb meer het vermoeden dat dat balkje niet helemaal klopt, dat ads erin komen als ze er niet in horen te komen.

L

Lennard

Guest
Alemaalte:
Of de kliks zijn op.

Daarom zijn er 3 advertenties te gelijk?

Lennard:
Nja ik heb meer het vermoeden dat dat balkje niet helemaal klopt, dat ads erin komen als ze er niet in horen te komen.

Jaah, maar niet 3 van dezelfde eigenaar toch? Lijkt me een beetje sterk

Kan wel, als het systeem bijvoorbeeld de advertentie niet uit de header haalt zodra zijn tegoed op is, dan kan het best zijn dat er daarom drie in de header komen te staan.

L

Lennard

Guest
Ok, maar kan jij dit oplossen? Want het is vrij irritant

L

Lennard

Guest
Lennard:
Ja, als er een nieuwe ad is zal ik kijken of het fixable is.

Ok
wink.gif

Ja dat is ook de bedoeling, maar er is dus iets waardoor hij niet op de /overzicht pagina komt, maar wel in de header, en dat moet ik dus ff uitzoeken als er een nieuwe ad is.
emo.gif

Bovenaan