Klikadvertenties

Ricaaa

New member
Hallo,

Ik vroeg mij af; waarom moet je altijd op "Doorgaan" klikken tijdens zon advertentie? Waarom kan je de link niet gewoon met je vrienden delen en hoppa, waarom moet men nog op doorgaan klikken? (aangezien weinig mensen dat doen...)

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dat is omdat je ander de link in plaatjes, iframes e.d. kan zetten zodat mensen niet doorhebben dat ze voor jou klikken.

We hebben hier al eens problemen mee gehad, dus toen hebben we die button ingevoerd.

Ricaaa

New member
Rik (link):
Dat is omdat je ander de link in plaatjes, iframes e.d. kan zetten zodat mensen niet doorhebben dat ze voor jou klikken.

We hebben hier al eens problemen mee gehad, dus toen hebben we die button ingevoerd.

Het gaat er toch om dat er mensen komen op die link? Ik doe niks op die link hoor, ik klik hem meteen weg.

Antonn

New member
Ja, met iframe enz komen ze er ook zonder dat ze het door hebben. Nu moeten ze daadwerkelijk er ook op klikken.

Alemaalte

New member
Ricaaa (link):

Rik (link):

Het gaat er toch om dat er mensen komen op die link? Ik doe niks op die link hoor, ik klik hem meteen weg.

Nee daar gaat het niet om, het gaat om reclame. Dit is de reden dat niemand kliklinks begint.

Jeffreyy

Jeffrey
Er moet gewoon zon ding komen dat je per 30 seconden betaald.
Bijv. 2 cent per 30 seconden. en dan krijgt de klikker er bijv. 0,01.
Bij 60 sec 0,02
Bij 90 sec 0,03
enz.

Antonn

New member
Dan opent die er miljoen en laat een jaar aan staan en is eigenaar link blut
confused.gif

Ricaaa

New member
Het werkt toch op IPs? Als er straks 1000x op gespammed wordt dan maakt het toch niet zo heel veel uit? Dan kijk je hoeveel IPs er uniek waren en die betaal je dan uit.

Lennard

Active member
Als jij een site hebt met 1000 unieke bezoekers per dag en je zet die kliklink in een iframe, dan heb jij dus ook 1000 kliks gegenereerd terwijl in werkelijkheid 0 mensen die kliklink ook echt hebben uitgevoerd.

Jij krijgt er dan wel punten voor en dat is natuurlijk fantastisch want daarmee kun je weer dingetjes kopen, maar als adverteerder heb je er totaal niks aan, en dat is dan ook de reden dat er vrijwel geen klik-advertenties zijn.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Als jij een site hebt met 1000 unieke bezoekers per dag en je zet die kliklink in een iframe, dan heb jij dus ook 1000 kliks gegenereerd terwijl in werkelijkheid 0 mensen die kliklink ook echt hebben uitgevoerd.

Jij krijgt er dan wel punten voor en dat is natuurlijk fantastisch want daarmee kun je weer dingetjes kopen, maar als adverteerder heb je er totaal niks aan, en dat is dan ook de reden dat er vrijwel geen klik-advertenties zijn.

Klopt, je zal een iframe beveiliging moeten maken dat je niet in een iframe gelinkt kan worden. Lijkt mij wel handig!

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Vriendje (link):
Die is er, de knop ...

Er bestaat ook zon code dat de iframe dan geblokkeerd wordt.

Maartenl

New member
Fanhabbo (link):

Vriendje (link):
Die is er, de knop ...

Er bestaat ook zon code dat de iframe dan geblokkeerd wordt.

Maar het maakt niet uit of je werkt met een iframe of niet, je moet nog steeds op die knop klikken. Dus je klikt met een bedoeling.

Bovenaan