Laatste 10 topics... Reactiepost

Mikeb

New member
hey,

Misschien een idee dat je op die dynamische homepage als je op het topic klikt die in de laatste 10 topics waarin je hebt gereageerd staat , dat je op het punt komt, waar je bent gebleven met lezen/reageren. Dus dat je zo verder kan lezen.
Anders moet je het telkens weer opzoeken.

Mike

Mikeb

New member
hoe bedoel je dat?

ik bedoel dat als je dan op een topic klikt. je automatisch maar de plek gaat waar je de keer daarvoor bent gebleven. Zodat je niet hoeft te zoeken naar de plek waar je was gebleven.

Marjolein

Miss Marjolein
dat bedoeld lennard, dus het gelezen/ongelezen systeem toepassen op de laatste 10 topics op de dynamische pagina. Maar volgens mij zou dit al heel lang geleden al eens toegepast worden, ook op de watchlist?
bupatih.gif

Lennard

Active member
Mja het punt is dat die query enorm complex en zwaar is, en omdat je in de watchlist / op de dynamische homepage ook nog eens met verschillende forums zit (zoals Bugs, Vragen, Offtopic, enz.) wordt hij nog zwaarder.
Het inbouwen ervan is 1 ding, maar ervoor zorgen dat het een beetje snel wordt is een grote tweede, en daarom sta ik niet echt te popelen om het in te bouwen.
emo.gif

Luukvdo

New member
Zo heel erg veel moeilijker is het toch niet? Je haalt met 1 query de tijd van alle fora als gelezen markeren op. In een andere query haal je die topics op, met de tijd dat je zon topic het laatst gelezen hebt en de tijd dat je dat subforum als laatste als gelezen hebt gemarkeerd. Voor het doorsturen doe je gewoon &ongelezen#ongelezen
Of vergeet ik nu iets?

G

Guest

Guest
Be Ontopic?

Het lijkt mij anders wel een super idee, wordt erg handig

Luukvdo

New member
Ja, Lennard/Ruben hoeft alleen &ongelezen#ongelezen achter de link te zetten en het werkt al. Eventueel kunnen ze dan ook nog zorgen dat er aangegeven wordt of je een topic al gelezen had of niet

Bovenaan