laatste post

Hoi.

Ik had een idee van die punten tags zoals [punten]. Maar dan ook [post]. Dat er een linkje komt naar je laatste post. Is af en toe welleens handig.

Braam

Lid
Klik op je naam en staat er:
Laatste 5 posts
pompom.gif

Antonn

Lid
Braam (link):
Klik op je naam en staat er:
Laatste 5 posts
pompom.gif

Weten we ook wel, als je op je naam klikt staat je aantal punten er meestal ook. Maar hij wilt gwn nieuwe UBB tag en ik ben het met die tag eens.

Sjoerd

Lid
Ik vind het een beetje overbodig. Je kunt het gewoon op het profiel zien, en het voegt echt niet iets toe om in je onderschrift iets te hebben als: Ga naar mijn laatste post..

Maar net zoals dit onderschrift:

Punten: 999,99
Adv. Saldo: €999,99
Laatste Post: Forum >> Aanbiedingen >> Ik verkoop (bijvoorbeeld hè)

Zo is dat mijn idee. Is wel makkelijk als je bijv. iets wilt verkopen. Iemand zit dat jij daar laatst post en denkt Hé! Dat wil ik!

iagree.gif

Ik heb niet alleen over verkoopt. Gewoon ook waar je laatst post. t is maar een voorbeeld... Het zou wel handig zijn dit.

Ik kan me eigenlijk geen situaties bedenken waarin het handig is.. en die ene keer dat het dan wel handig is kun je ook even op de gebruikersnaam klikken.

Maar ja. Zal wel leuk zijn. Want ik vind die bij profiel nogal onoverzichtelijk. Bij laatste post en topics haal ik erg door elkaar. Want bij laatste topics lijkt mij alles te staan van de topics die van diegene zijn. Maar als ik daar dan in kijk. Is het niet van diegene.
Dat is denk ook wel een fout.

Huh?
"laatste post, op 18 december 11, om 21:23
Believehotel.nl te kooo goed.., op 15 december 11, om 23:21
Logos en avatars voor lage p.., op 15 december 11, om 23:16
Habvegasfm.nl te koop!, op 14 december 11, om 15:32
Bug met post tijd, op 9 december 11, om 16:50"

Dat zijn al jouw laatste topics volgens je profiel, en dat klopt gewoon.

Bovenaan