Leden Blokkeren PBs

Mikek

New member
Beste,

Ik vond het soms heel irritant dat ik elke dag wel priveberichten krijg of ik een RS account heb of wil kopen. Dus mijn suggestie is leden blokkeren zodat je geen berichten meer van ze ontvangt.

Stemse

Vinceyka

New member
Helemaal mee eens
yummie.gif
Het liefst een Spam inbox dan
yummie.gif
dat je kan instellen dat elk bericht waar rs account instaat in je spam box komt en dat je ook een normaale heb
yummie.gif

Jesse

New member
Dit is al een keer voorgesteld volgens mij, maar toen afgekeurd. Berichten reporten is ook een optie.

Mikek

New member
Heb ze nu gereport het is maar 1 persoon die dit bij mij doet, maar hij stuurd toch een aantal berichten

Wiitse

New member
Vinceyka (link):
Helemaal mee eens
yummie.gif
Het liefst een Spam inbox dan
yummie.gif
dat je kan instellen dat elk bericht waar rs account instaat in je spam box komt en dat je ook een normaale heb
yummie.gif

Mee eens, het is het handigst dat je berichten van bepaalde personen als spam kunt markeren en dat je ook bepaalde tags kunt markeren als spam.

Mikek

New member
Dat is altijd na te lopen door mods. Wat wordt er eigenlijk gedaan aan reclame via pb?

Mikek

New member
Wat verstaan jullie onder spam ik krijg vragen of ik Runescape accounts heb enzo maar dat kan toch gewoon in het Handel gedeelte?

Jesse

New member
Mikek (link):
Wat verstaan jullie onder spam ik krijg vragen of ik Runescape accounts heb enzo maar dat kan toch gewoon in het Handel gedeelte?

Persoonlijk vind ik het niet erg als iemand dit aan mij vraagt. Kijk als mensen weten dat ik ooit een runescape account heb verkocht, dan zou je best mogen vragen of ik nog een account heb?

Wat ik wel onder spam versta is iedereen hetzelfde pbtje sturen met bijvoorbeeld een link naar zijn/haar topic.

Mikek

New member
Op zich vind ik 1x ook geen probleem maar 2x van de zelfde persoon op de zelfde dag begint al te irriteren.

Volgens mij is dit bericht een paar keer verstuurd:

Quote:
He,

Ik op je rijkste runescape account!
zeg wat tie op bank heeft en wat hij aan heeft en wat voor combat hij heeft

Lennard

Active member
Als iemand jou 1x een pm stuurt met die vraag dan is dat geen spam, maar als hij het tig keer stuurt of naar tig personen, dan is het wel spam.

Vinceyka

New member
Quote:
He,

Ik op je rijkste runescape account!
zeg wat tie op bank heeft en wat hij aan heeft en wat voor combat hij heeft

Haha, die had ik ook gehad.
yummie.gif

Bovenaan