Ledenwerf actie..

Nidatje

New member
Hee, zullen we een leden werf actie houden?

word het saai hier..

tijd voor vernieuwing vind ik zelf, niet kwa layout maar kwa leden!

Lennard

Active member
Als je goede, doeltreffende, suggesties er voor hebt dan ben je welkom.

We hebben op FTD geadverteerd, op MastaLine, op Hyves, op Google... Zonder merkbaar resultaat alleen.
En als je kosten dan totaal op een paar euro per actief lid komen te liggen dan is de lol er wel snel af omdat het wel een héél actief lid moet worden om dat terug te verdienen.

Tommy

New member
Lennard:
Als je goede, doeltreffende, suggesties er voor hebt dan ben je welkom.

We hebben op FTD geadverteerd, op MastaLine, op Hyves, op Google... Zonder merkbaar resultaat alleen.
En als je kosten dan totaal op een paar euro per actief lid komen te liggen dan is de lol er wel snel af omdat het wel een héél actief lid moet worden om dat terug te verdienen.

Adverteren bij GHED
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
zo slecht gaat het toch niet met het aantal leden? Oke, in het begin ging het sneller dan nu, maar ik zie er iedere dag toch wel een paar bijkomen
smile.gif
Ook op het forum zie ik nieuwelingen nu.

Wouter

New member
Marjolein:
zo slecht gaat het toch niet met het aantal leden? Oke, in het begin ging het sneller dan nu, maar ik zie er iedere dag toch wel een paar bijkomen
smile.gif
Ook op het forum zie ik nieuwelingen nu.

Ik denk dat One2xs moet adverteren op phphulp,sitemasters. zon sites. Daar komen veel scripters die een gratis domein niet willen laten liggen.

Lennard

Active member
t Probleem is wel dat dat voor het grootste gedeelte ervaren webmasters zijn (de gemiddelde leeftijd op sitemasters is 29 jaar lees ik net). Als je dat tegenover het feit zet dat de gemiddelde leeftijd hier 2x zo laag is, vraag ik me af of het mensen trekt.

Maargoed, prijsopgave heb ik zojuist aangevraagd op sitemasters; ik ben benieuwd.
smile.gif

Nidatje

New member
rond de 13/14/15/16

zijn jonge mensen, want die mogen vaak van hun ouders niet teveel geld uitgeven

Ordian

New member
Lennard:
Van iedereen die de enquete heeft ingevuld was dat 14 als ik het me goed herinner.

Om precies te zijn dacht ik 14,7 =D
Het was wel 14 ja.

Nidatje

New member
Back to the real topic

hoe zullen we de ledenwerf actie doen dan?!

lennerd, als jeu een MSN invite script op de site zet..

kan ik mijn lijst effe uploaden en sturen :!)

Krm

Active member
ja maar daar moet je zelf de emails invoeren nidatje bedoeld volgens mij je contacten uploaden

Bovenaan