Live chat

G

Guest

Guest
Hey,

Is het niet handig om een live chat te maken waar dan verschillende moderators/leden in kunnen? Om mensen te helpen bijvoorbeeld?
Wachten op een reactie van je ticket duurt meestal wat langer.
Het kan trouwens prima van Comm100

Misschien overbodig, maar dan niet afkraken
biggrin.gif

Jesse

Lid
Ik denk dat je zoiets dan ook gewoon in de chat kunt vragen, maar sommige dingen moeten ook gewoon echt via een ticket.

Marjolein

Miss Marjolein
we hebben idd al een chat waar je ook vragen kunt stellen. En een live hulp chat zal heus niet sneller zijn dan het huidige ticketsysteem, je bent toch afhankelijk van wanneer de beheerders online zijn. Wij moderators kunnen wel wat vragen beantwoorden maar wij hebben geen toegang tot alle gegevens en die zijn soms toch echt nodig om iemand goed te kunnen helpen.
Dus blijft het ticketsysteem toch het belangrijkste hulpsysteem voor jullie
smile.gif

G

Guest

Guest
Je hebt af en toen snel hulp nodig toch?
Dan moet je 3 dagen wachten.

en ja die livezilla bedoelde ik ook.
En in de chat vragen?
Meestal zitten de mods daarniet
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
3 dagen is overdreven zeg... de wachttijd bij de tickets staat geloof ik op gemiddeld 5 uur ofzo. en denk je dat het met livezilla sneller zal gaan dan? Lennard en Ruben hebben ook nog een priveleven en zullen ook niet altijd online zijn in die livechat dus dan moet je nog wachten...dus wat is het verschil?

G

Guest

Guest
@Marjolein
Soms is het wel 3 dagen, vorige keer was dat wel zo.
En die chat kan eventueel een extra zijn?
Dat als je echt iets wat moet vragen?

De Moderators kunnen dan toch via die chat bereikbaar zijn?
Want ikdenk dat die toch niet bij ticketsysteem komen ofwel
confused.gif

Dan hoef je de Mods niet te PMen

Marjolein

Miss Marjolein
Als er iets is kun je altijd vragen of ik of een andere mod om naar de chat te komen. En om eerlijk te zijn, volgens mij zijn Lennard en Ruben aan het nadenken om de support te gaan versterken maar dit is nog niet zeker, even afwachten dus
smile.gif

G

Guest

Guest
Wat bedoel je met

Quote:
volgens mij zijn Lennard en Ruben aan het nadenken om de support te gaan versterken maar dit is nog niet zeker

Marjolein

Miss Marjolein
zoals het er staat...dus dat er misschien iemand bijkomt om ook tickets te gaan beantwoorden. Maar hang me niet op aan dit, ze denken er over na, dus wil nog niet zeggen of dit ook gaat gebeuren
yummie.gif

Jorzwa

Lid
er is ook nog een pb systeem
rock.gif
ik pb regelmatig een mod of admin heb binnen 5minuten altijd wel een reactie en ze zijn ook nog gezellig
xd.png

Bovenaan