Live support

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 11930

Guest
In plaats van een ticket een live support.
Eigenlijk gewoon een chat met een supporter.
Heb je altijd snel reactie, en hoef je nooit meer te wachten is er antwoord ja of nee.

G

Guest

Guest
Ticked is beter, zo kunnen ze meer mensen tegelijk helpen

Zoiets wou Rik volgens mij een keer doen, alleen nooit uitgevoerd
schater.gif

Marjolein

Miss Marjolein
en het voordeel hiervan is?
Als een supportmedewerker online is dan wordt er toch wel naar de tickets gekeken en eventueel beantwoord, als er niemand online is heb je ook geen live support, moet je toch wachten
yummie.gif

Antonn

Lid
Bij de meeste tickets van mij heb ik echt een Lennard nodig die me moe helpen. En die mag natuurlijk ook wel wat vrije tijd en zelf kiezen wanneer die op ticket wilt antwoorden. I vind et zoals dit goed gaan. Als MODs snel kunnen reageren op een ticket doen ze dat al, dus waarom dan nog chat?

toevoeging op 23 juni 2012, 17:55:45:
Gatver, per ongeluk op ja gestemd in poll
sadley.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Antonn (link):
Bij de meeste tickets van mij heb ik echt een Lennard nodig die me moe helpen. En die mag natuurlijk ook wel wat vrije tijd en zelf kiezen wanneer die op ticket wilt antwoorden. I vind et zoals dit goed gaan. Als MODs snel kunnen reageren op een ticket doen ze dat al, dus waarom dan nog chat?

toevoeging op 23 juni 2012, 17:55:45:
Gatver, per ongeluk op ja gestemd in poll
sadley.gif

Yeah!

Support is al vrijwel live joh als we online zijn.
En met live support moet je echt NU reageren, anders is het live idee weg, en ik heb niet altijd tijd/zin/de mogelijkheid om alles opzij te schuiven en snel te reageren.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
En met live support moet je echt NU reageren, anders is het live idee weg, en ik heb niet altijd tijd/zin/de mogelijkheid om alles opzij te schuiven en snel te reageren.

Wachttijd maken?

Jellesch (link):

Lennard (link):

Wachttijd maken?

Die is er toch al
redface.gif
?

Jellesch (link):

Lennard (link):

Wachttijd maken?

1 uur en 6 minuten op het moment, en als ik achter mn pc zit doorgaans binnen 2 minuten een goed antwoord.

Als je dan echt iets wil veranderen kan je bv ajax toevoegen zodat reacties meteen geladen worden en je niet continue hoeft te refreshen.

Antonn

Lid
Alemaalte (link):
Als je dan echt iets wil veranderen kan je bv ajax toevoegen zodat reacties meteen geladen worden en je niet continue hoeft te refreshen.

Das wel nice.

Alemaalte (link):

Je krijgt een PB, en die is wel met AJAX. Dus je kunt zien als je reactie krijgt, hoef je niet steeds te F5en.

Antonn

Lid
Kingunit (link):

Alemaalte (link):

Je krijgt een PB, en die is wel met AJAX. Dus je kunt zien als je reactie krijgt, hoef je niet steeds te F5en.

Dat is het ergste. Zit je steeds te F5en als je aan et chatten bent via de tickets, heb j na een tijd 10 PBs
sadley.gif

Kingunit (link):

Alemaalte (link):

Is toch enkel in een topic?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Alemaalte (link):

Kingunit (link):

Alemaalte (link):

Is toch enkel in een topic?

Klopt

Bovenaan