Lock Request

Hi,

Is het misschien niet een leuk idee om een icoontje bij te zetten met de zogeheten "Lock Request"? Daarmee kan je een slotje op je topic aanvragen. Zodat het de moderators minder tijd kost om te zoeken.

Misschien een overbodige luxe, maar ik vind dat het wel handig is.
smile.gif

Gegroet,
Shahiem

Ik vind reporten meer om te klagen over een post, waarom kunnen we dat dan niet gescheiden houden?
smile.gif

Sjoerd

Lid
Omdat je dan een lange rij van icoontjes boven een post krijgt, die allemaal een soortgelijke functie hebben: De moderator van iets op de hoogte stellen..?

Marjolein

Miss Marjolein
Shahiem (link):
Ik vind reporten meer om te klagen over een post, waarom kunnen we dat dan niet gescheiden houden?
smile.gif

Het reportsysteem is vrij duidelijk voor ons dus dit is niet nodig om verschillende reports te scheiden.

Topics hoeven vrijwel nooit gesloten te worden.
Er zijn volgend mij maar 2 redenen om een topic te sluiten:
1. Het topic is niet meer van toepassing (bijvoorbeeld een topic in Aanbiedingen met iets wat al verkocht is)
2. Het is / wordt een spamtopic

Bij 1. is er al een lock-request-knopje (in Aanbiedingen en in Aanvragen), en bij 2. moeten wij sowieso het topic opschonen dus moet je ons ook sowieso al reporten.

Volgens mij voegt zon knopje dus weinig toe. Heel veel leden willen topics snel gesloten hebben als ze een antwoord hebben, maar vaak is het dan juist handig om het topic open te laten voor mensen die hetzelfde probleem of die een betere oplossing hebben.
biggrin.gif

Bovenaan