login en upload

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Hoi ik heb 2 ideeen
1: als je inlogt een optie blijf ingelogt als je die dan aanvinkt en op andere pc inlogt dat je op die pc waar je aangevinkt hebt online blijft nu word Je automatish uitgelogt vind Ik best irritant
sadley.gif

2: Soms wil je plaatje van je pc/mobiel laten zien maar dan moet je eerst naar zoon upload site gaan
Mijn idee is om dat in te bouwen bij one2xs zelf

Hoe vinden jullie ze?

Robbert

New member
Tendmex (link):
Hoi ik heb 2 ideeen
1: als je inlogt een optie blijf ingelogt als je die dan aanvinkt en op andere pc inlogt dat je op die pc waar je aangevinkt hebt online blijft nu word Je automatish uitgelogt vind Ik best irritant
sadley.gif

Wil je deze opnieuw uitleggen? Ik snap niks van je vreemde zinnen.
Zoals ik hem nu begrijp gaat het al sinds de opening van one2xs, dat je op meerdere plekken ingelogd kunt zijn.

Tendmex

Robbert (link):

Tendmex (link):
Hoi ik heb 2 ideeen
sadley.gif

Zoals ik hem nu begrijp gaat het al sinds de opening van one2xs, dat je op meerdere plekken ingelogd kunt zijn.

als je op een pc zit bijv je eigen
en dan inlogt op een andere pc op dezelfde browser word die vorige automatish uitgelogt
nu was mijn idee dat je dit kon uitzetten door dat aan te vinken

Sanderc

New member
Van je eerste idee snap ik niks.

Dat tweede idee kan op iOS opgelost worden door Dropbox te downloaden?

Sjoerd

Active member
Tendmex (link):

Robbert (link):

Tendmex (link):
Hoi ik heb 2 ideeen
sadley.gif

als je op een pc zit bijv je eigen
en dan inlogt op een andere pc op dezelfde browser word die vorige automatish uitgelogt
nu was mijn idee dat je dit kon uitzetten door dat aan te vinken

Ik snap het niet.. Ik ben op mijn computer en mijn telefoon wel eens tegelijk online op de Google Chrome browser..

G

Guest

Guest
Robbert (link):

Ja, maar wat wel weer jammer is dat je per sessie maar op 1 account kan..
Stel ik heb een account, dan kan ik niet twee keer inloggen op dat ene account met dezelfde sessie..
Dan moet er dus telkens een nieuwe sessie worden gemaakt wat het onmogelijk maakt op One2xs te komen

Nja het is wel mogelijk, alleen moet je telkens een nieuwe sessie aanvragen.
prut beveiliging
nooo.gif
(op dat gebied dan)

Lennard

Active member
Hoe bedoel je telkens nieuwe sessie aanmaken?

Als je inlogt dan blijf je ingelogd, tenzij:
- je uitlogt
- je IP erg verandert (bijvoorbeeld van WiFi naar 3G ofzo)
- je browsernaam verandert
- je cookie verdwijnt

Het enige niet-handige is nu dat je niet op WiFi én 3G in dezelfde browser kan zijn ingelogd, zodat je nu niet ingelogd blijft als je van WiFi naar 3G gaat, ook al heb je op beide netwerken al ingelogd: zodra je op WiFi inlogt ben je op de 3G uitgelogd (als het om dezelfde browser gaat dan, want hij overschrijft enkel de cookie).

G

Guest

Guest
Dat probleem heb ik dus..
Als ik op mijn werk met mijn laptop op One2xs inlog dan log ik in met ip A
Maar per pagina die ik hier oproep worden er 2 IPs verstuurd...
Alle twee erg verschillend, heeft niets met 3G te maken want ik zit gewoon aan het touwtje..

Lennard

Active member
Ja maar het idee is hetzelfde: je krijgt ineens een ander IP, en dus wordt je uitelogd.
Of dat nou komt omdat je van 3G naar WiFi gaat of omdat je van netwerk 1 naar netwerk 2 gaat.

Maar dat is ook de bedoeling: daarmee voorkom je dat iemand je cookie steelt en ineens op jouw account inlogt.
Het enige wat ik wil veranderen is dat als je op IP A inlogt en daarna op IP B, dat je dan alsnog op IP A bent ingelogd, en dus niet ineens alleen op IP B (wat nu wel het geval is). Maar dat je uitgelogd wordt als je IP verandert en als je nog niet op dat nieuwe IP hebt ingelogd, dat is geheel bewust en enkel ter beveiliging.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Net als google zegmaar?

Dat je op meerdere sessies online kan zijn, zolang je maar voor elk nieuw IP 1x ingelogd bent.

Tendmex

met idee 1 bedoel ik
Stel ik zit bij mam op google chrome
Daar log ik in dus dat is ip1
Dan ga ik naar huis en log ik in op google chrome dat is weer ip2
Dan ga ik weer terug naar mam en ben ik uitgelogt op google chrome omdat ik bij pap heb ingelogt op google chrome

Bovenaan