Lotterij

Ricaaa

New member
Hoe werkt het lotterij systeem eigenlijk. Hoe zorgt het lotterij systeem er voor dat er een eerlijke winner wordt gekozen? Dat heb ik me altijd al afgevraagd.

Lennard

Active member
Hij kijkt wie er allemaal een lot heeft gekocht en geen ban heeft, en die husselt hij. Vervolgens pakt hij een lot en die persoon wint.

W

Wiitse

Guest
Gewoon random iemand uitkiezen uit de personen die een lot hebben...
Doet het systeem via een simpele code
Dat hierboven dus ^
Alleen one2xs is weer traag
sadley.gif

Verder, hoe meer loten, hoe vaker je voor komt denk ik?
Dus hoe meer kans

Ricaaa

New member
Raar, heel raar. Vorige week had ik ook mee gedaan en had ik 2 loten gekocht (de meerderheid) en deze week ook weer 20 loten (wederom de meerderheid) dus ik vroeg het me gewoon af, vond het gewoon een beetje raar.

toevoeging op 5 maart 2012, 00:16:24:
Niks om naar te kijken trouwens. Het waren de eerste keren en tevens ook de laatste keren dat ik dit soort win-systemen van One2xs gebruikte.

Ik moet binnenkort verder met een online jackpot project dus ik was gewoon benieuwd, aangezien ik hier totaal geen verstand van heb (weet nu nog steeds niet hoe ik aan random winnaars kom)

W

Wiitse

Guest
Ricaaa (link):
Raar, heel raar. Vorige week had ik ook mee gedaan en had ik 2 loten gekocht (de meerderheid) en deze week ook weer 20 loten (wederom de meerderheid) dus ik vroeg het me gewoon af, vond het gewoon een beetje raar.

Naja de meerderheid betekend niet dat je gelijk wint.

Zie het als een echte loterij, je hebt 10 loten, je speelt met 5 andere mensen die alle 1 lot hebben (in totaal dus 15 loten)

Jij komt 10x voor, dat betekend dat jij 10:15x100 procent = 66.66 procent kans hebt om te winnen.
Nu kan altijd voorkomen dat je de pechvogel bent en er een ander kaartje wordt getrokken..

Een voorbeeld in mijn systeem is:

Codeblok:

1

SELECT * FROM aanmeldingen ORDER BY RAND() LIMIT 1

Selecteert 1 random doe advertentie , zo komt er dus steeds een ander te staan.

Lennard

Active member
Tsja.. het maakt mij echt niet uit wie er wint, dus ik zou niet weten waarom ik bijvoorbeeld Janm zou laten winnen en jou niet; er zit voor mij geen voordeel in om er mee te frauderen.

Het werkt echt eerlijk hoor.
smile.gif

W

Wiitse

Guest
Lennard (link):
Tsja.. het maakt mij echt niet uit wie er wint, dus ik zou niet weten waarom ik bijvoorbeeld Janm zou laten winnen en jou niet; er zit voor mij geen voordeel in om er mee te frauderen.

smile.gif

Omdat jij mij niet aardig vindt
sadley.gif
?

Ricaaa

New member
Lennard (link):

smile.gif

Dat het eerlijk is snap ik ook wel, ik vroeg me alleen af hoe het werkte. Want ik ben ook zoiets aan het maken (alleen dan zon lucky 7 automaat), maar ik loop continu vast. -.-

Janm

Active member
Lennard (link):

smile.gif

We weten allemaal dat 50% van de accounts van jou zijn. Je maakt een account, via de database geef je het account punten. Met die punten doe je mee aan de loterij en koop je paypal van. Dus in preciepe heb je gratis paypal en punten
emo.gif

Maar wel leuk dat ik heb gewonnen.

focus2.gif

Antonn

New member
Janm (link):

Lennard (link):

smile.gif

We weten allemaal dat 50% van de accounts van jou zijn. Je maakt een account, via de database geef je het account punten. Met die punten doe je mee aan de loterij en koop je paypal van. Dus in preciepe heb je gratis paypal en punten
emo.gif

Maar wel leuk dat ik heb gewonnen.

focus2.gif

Bewijs??

Bovenaan