Maak het forum leuker!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Semmiiee

New member
Hey!

Ik heb een superidee, vind ik zelf.
Zo word het topic veel fijner.

Dat je een spelletjes topic kan maken, zonder doel. En dat je gewoon kunt posten. Maar er dan geen post bijkomt bij je post-count, dan is het misschien een Spamtopic, maar wel fijn! En je krijgt er toch geen hoger post-count van!

Zo word het forum wel leuker vind ik, dat daar misschien een apart subforum voor gemaakt word.

Voorbeelden van spelletjes:
Rate de avatar boven je, 100 dingen die je doet als..., ...

Mvg,
Semmiiee

G

Guest

Guest
Shahiem (link):
Dat is spam, en dat wil one2xs niet.

Daarom wil hij ook een apart topic.
Ik vind t opzich wel leuk!

Semmiiee

New member
Shahiem (link):
Dat is spam, en dat wil one2xs niet.

- Er komt apart subforum ervoor bij.
- Geen hoger post-count
- Dubbelposten mag nog steeds niet

Zo is het forum een stuk leuker als je ook spelletjes kunt doen.
biggrin.gif

Semmiiee

New member
Luukvdo (link):
Dit forum is nou niet echt bedoeld voor spelletjes lijkt mij

Maar dan word het forum wel leuker.

Marjolein

Miss Marjolein
Semmiiee (link):

Luukvdo (link):

ik snap niet hoe het forum leuker kan worden met zon spelletjes spamtopic? Ik zou me alleen maar eraan ergeren, dus voor mij wordt het minder leuk.

G

Guest

Guest
Jij bent een meisje, dus dan heb j voor jezelf gelijk
Maar dan kan je over minecraft praten

Sjoerd

Active member
Basaapjes (link):

Dus jij zegt nu dat alle meisjes dat niet leuk vinden of iets anders over alle meiden?
Spamtopics wil one2xs niet, al krijg je postcount of niet. Evengoed komt de database gewoon vol met troep waar niemand iets aan heeft. Kwartet in een forumtopic, daar heeft toch niemand iets aan ?
confused.gif

Freestyle

New member
Sjoerd (link):

Basaapjes (link):

Dus jij zegt nu dat alle meisjes dat niet leuk vinden of iets anders over alle meiden?
Spamtopics wil one2xs niet, al krijg je postcount of niet. Evengoed komt de database gewoon vol met troep waar niemand iets aan heeft. Kwartet in een forumtopic, daar heeft toch niemand iets aan ?
confused.gif

met allebij je punten mee eens.

Slotje dus
emo.gif

V

Verwijderd lid 399

Guest
Of maak een site voor jezelf die je kan vol spammen
biggrin.gif

Freestyle

New member
Christopher (link):
Afgeraden, lijkt me echt niet leuk, laat one2xs maar op haar niveau en laat het niet dalen.

niveau
emo.gif

Maar zo krijg je alleen maar spam, en als je dan 1x perongelijk reageert ofzo, dan heb je die levenslang in je home page (net als offtopic
cry.gif
)

Tgrm

New member
Semmiiee (link):

Luukvdo (link):

Een forum is ervoor bedoeld om te communiceren met mensen en informatie te delen e.d. Ik snap niet wat spelletjes daarmee te maken hebben? De categorie-indeling die one2xs nu heeft is perfect, dus gewoon houden zo!

Mocht jij je vervelen dan kun je es kijken op: http://www.spelletjes.nl

mja ik meen laatst gelezen te hebben dat je te weinig tijd had voor one2xs, dus ook geen tijd voor spelletjes lijkt mij dan
confused.gif

Kingunit

New member
Nee, sorry Sem ik heb geen idee wat er met jou aan de hand is. Ik wil niet lullig over komen, maar ik word een beetje ziek van jou. Ik heb jou al een paar X netjes een PM gestuurd of je eens wilt ophouden met Offtopic gaan en te spammen. Ookal ben ik geen moderator w/e. Maar ik heb er wel last van (en misschien anderen ook) daarom vind ik dit idee ook echt niets. Wat jij wilt = Spelletjes, Funny, Beetje niets plaatsen. Serieus get a life.

Wiitse

New member
Kingunit (link):
Nee, sorry Sem ik heb geen idee wat er met jou aan de hand is. Ik wil niet lullig over komen, maar ik word een beetje ziek van jou. Ik heb jou al een paar X netjes een PM gestuurd of je eens wilt ophouden met Offtopic gaan en te spammen. Ookal ben ik geen moderator w/e. Maar ik heb er wel last van (en misschien anderen ook) daarom vind ik dit idee ook echt niets. Wat jij wilt = Spelletjes, Funny, Beetje niets plaatsen. Serieus get a life.

Ik geef je echt helemaal gelijk!

Epicrobzer

Active member
Kingunit (link):

Mededeling: Ik behoor ook tot die catagorie mensen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan