Mail met melding PM

Rubdos

New member
Hallo,

Ik heb de functie aanstaan die er voor zorgt dat ik een mail krijg bij een PM... Alleen wat dom dat er alleen de naam van de persoon bij staat, en niet de inhoud
confused.gif
Jammer, maar helaas...

Misschien nog een idee? Niet bij elke PM een mail sturen, maar bvb om het kwartier alle nieuwe (ongelezen) pms... Nu staat mijn inbox nl vol met O2XS: "Je hebt een nieuw bericht"

Idee 3: In het onderwerp van de mail de gebruikersnaam van de zender en het onderwerp van de PM droppen?

Rubdos

Marjolein

Miss Marjolein
ik heb op geen van de 3 gestemd.
Ik vind het zoals het nu is juist fijn, je heb nu tenminste controle over of iemand je bericht gelezen heb of niet met het gelezen/ongelezensysteem. Als het bericht meegezonden wordt met de mail weet je niet of iemand m daadwerkelijk heeft gelezen en nu wel. En ik vind die mailtjes niet erg, nadat ik ze ontvangen heb verwijder ik ze gelijk.

Kjeld

New member
Ik zou het wel fijn vinden als het bericht ook in de mail wordt meegezonden..
Mails ontvang ik op mijn telefoon ook, en anders moet ik ook nog naar one2xs..

Zo kan ik in mn mailbox zien of het interessant genoeg is om ook one2xs te openen, of dat ik het kan laten wachten tot een later tijdstip.

Robbert

New member
Kjeld (link):
Ik zou het wel fijn vinden als het bericht ook in de mail wordt meegezonden..
Mails ontvang ik op mijn telefoon ook, en anders moet ik ook nog naar one2xs..

Zo kan ik in mn mailbox zien of het interessant genoeg is om ook one2xs te openen, of dat ik het kan laten wachten tot een later tijdstip.

ik ben het meer met Marjolein eens, er is geen controle meer of iemand het bericht wel of niet heeft gelezen, wat is sommige gevallen best vervelend kan zijn.
Ik denk wel dat het handig kan zijn als de naam van het lid in de email zou staan, zo kan je op je telefoon toch al wat filteren....(denk ik)

Tom

Active member
Ik heb die mail functie uit staan, dus ik heb op geen van de drie gestemd.

Bovenaan