Medewerkers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebas

Active member
Dit is wat voor de toekomst:

En lijst me alle medewerkers, admins, mods enz
Zodat mensen ook kunne zien wie de eigenaren zijn van deze site enz
wink.gif

Merlin

New member
Er zijn 2 eigenaren, en die zijn onderaan in het "wie is online" gedeelte iets donkerder dan de normale leden...
Lijkt me iig voor voorlopig voldoende
yummie.gif

Sebas

Active member
Merlin:
Er zijn 2 eigenaren, en die zijn onderaan in het "wie is online" gedeelte iets donkerder dan de normale leden...
Lijkt me iig voor voorlopig voldoende
yummie.gif

Maar er komen meer leden, dus hebben ze straks mods nodig. en dan? ook dikkere naam geven?
Dit is niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
tegen de tijd dat ze mods nodig hebben is het ook heel simpel om even een mededeling te maken met wie dit dan zijn
wink.gif

Sebas

Active member
Oke als die er niet komen ( dit horen we wel van Ruben of Lennard ) dan kan het topic dicht, maar is dit wel een idee? zet het dan op jullie lijst
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Merlin:
Denk sowieso dat die dr niet komen... Mods...

smile.gif

als er straks b.v. meer dan 1000 leden zijn is het misschien een beetje ontlastend voor Lennard en Ruben, kunnen zij zich richten op de vragen die via mail binnenkomen, en moderators kunnen het forum in de gaten houden, gewoon voor spam en topics sluiten die onnodig zijn geworden
yummie.gif
Zo bijzonder is dat toch niet? *heb ervaring*
yummie.gif

Merlin

New member
Kijk naar ghed... dr zijn altijd maar een paar actieve mensen op t forum... nu ook, kijk maar hoeveel mensen 100+ posts hebben
yummie.gif

Anyways... ik zeg nooit nooit, maar Lennard zei bij de beta fase van one2xs tegen mij: Voorlopig niet
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Maar dit is GHED niet
yummie.gif

Hier is ut veel gezelliger en leuker
clown.gif

En "voorlopig niet" is toch duidelijk. Het hoeft voorlopig ook niet nee, maar ik kan me voorstellen dat als straks de 1e pakketten zijn verkocht en er steeds meer vragen komen via support dat Lennard en Ruben dan best wat hulp kunnen gebruiken
smile.gif

Ruben

New member
Voorlopig komt het er niet, mede omdat het systeem er niet voor gebouwd is. Het is de een hele klus om de functie van mods toe te voegen

Dit topic gaat iig dicht. Als het heel druk wordt op het forum zullen we het gaan heroverwegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan