Meerdere dubbelposts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricaaa

New member
Ik denk dat sommige mensen hier wel bekend zijn met de regel; "maximaal 1 dubbelpost per topic".

De vraag is waarom? Waarom mag er maximaal maar 1 dubbelpost staan? Waarom mag een TS niet gewoon 3 of 4 posts achter elkaar doen?

Waarom zou een TS dat moeten kunnen?
Simpel. Waarom zou je continu een nieuwe topic moeten aanmaken omdat je al 2 posts er in het? Zo bevuil je alleen maar het forum. Niet iedereen reageerd in je topic namelijk, want er zijn zat mensen die reageren via PM, en dat ziet de staff niet. Dus waarom zou je gelimiteerd moeten worden aan maar 2 posts achter mekaar?

Gaan mensen dan niet spammen?
Ik zou niet weten hoe? De "1 post binnen 24-uur"-regel is gewoon nog van toepassing. Het blijft dus gewoon hetzelfde, alleen krijgen topicstarters de mogelijkheid hun topics van pagina xx terug te schoppen naar pagina één i.p.v. het aanmaken van een nieuwe topic om dezelfde reden. Ik denk dat het beter is dat iemand 10 posts in dezelfde topic maakt (op 10 verschillende dagen) dan elke dag een nieuwe topic om dezelfde reden.

Ricaaa

New member
August (link):
Dan krijg je dus echt een dikke spam boel.

Nogmaals; hoe? Topicstarters kunnen nog steeds pas na 24 uur reageren na elke post. Dus hoe word het een dikke spam boel?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dit is al meerdere keren voorgesteld, en is al meerdere keren afgewezen. Het werkt gewoon goed zoals het momenteel is.

Ricaaa

New member
Rik (link):
Dit is al meerdere keren voorgesteld, en is al meerdere keren afgewezen. Het werkt gewoon goed zoals het momenteel is.

Het werkt nu prima ja. Maar wie zegt dat "het" hierdoor niet beter zou werken? Want ik zie dagelijks dezefde topics van dezelfde mensen voorbij komen. Ik zou hiervan zelfs een lijstje kunnen maken. Ik zie dan veel liever dezelfde topic met bumps dan 10x dezelfde topic.

Janm

Active member
Ricaaa (link):

Rik (link):

Het werkt nu prima ja. Maar wie zegt dat "het" hierdoor niet beter zou werken? Want ik zie dagelijks dezefde topics van dezelfde mensen voorbij komen. Ik zou hiervan zelfs een lijstje kunnen maken. Ik zie dan veel liever dezelfde topic met bumps dan 10x dezelfde topic.

Geef eens een hele goede reden waarom wel, ik snap het nut er niet van. Je kan toch. Gewoon je post aanpassen of een nieuw topic openen, zo is er nog een beetje leven hier.
smile.gif

10x dezelfde topic kom je niet tegen geloof me maar.

Ricaaa

New member
Janm (link):

Ricaaa (link):

Rik (link):

Geef eens een hele goede reden waarom wel, ik snap het nut er niet van. Je kan toch. Gewoon je post aanpassen of een nieuw topic openen, zo is er nog een beetje leven hier.
smile.gif

Omdat mensen snel al een nieuwe topic aanmaken zodra hun oude topic op pagina 2 of ouder zit. Dan is het toch beter als je je topic omhoog kan schoppen i.p.v. continu dezelfde topic aanmaken?

Antonn

New member
Ze kunnen na 24 uur bumpen en eerder lijkt me onnodig. Anders word er elk uur gebumpt. En je kan oude posts nog altijd wijzigen of je dubbelpost beveiliging aanzetten
wink.gif

Janm

Active member
Ricaaa (link):

Janm (link):

Ricaaa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Rik (link):

smile.gif

Omdat mensen snel al een nieuwe topic aanmaken zodra hun oude topic op pagina 2 of ouder zit. Dan is het toch beter als je je topic omhoog kan schoppen i.p.v. continu dezelfde topic aanmaken?

Blijkbaar is er dan geen belangstelling, dat kan toch?

Ewan

New member
Vriendje (link):
Ze kunnen na 24 uur bumpen en eerder lijkt me onnodig. Anders word er elk uur gebumpt. En je kan oude posts nog altijd wijzigen of je dubbelpost beveiliging aanzetten
wink.gif

Je snapt het niet he?

Antonn

New member
Ewan (link):

Vriendje (link):
wink.gif

Je snapt het niet he?

Wat snap ik niet dan?
redface.gif
emo.gif

Ewan

New member
Vriendje (link):

Ewan (link):

Vriendje (link):
wink.gif

Je snapt het niet he?

Wat snap ik niet dan?
redface.gif
emo.gif

Het gaat er niet om dat je eerder mag bumpen maar dat het vaker mag.

Antonn

New member
Ewan (link):

Vriendje (link):

Ewan (link):

Vriendje (link):
wink.gif

Je snapt het niet he?

Wat snap ik niet dan?
redface.gif
emo.gif

Weet ik, maae het gebump zal dan ook een probleem worden.

Janm

Active member
Vriendje (link):

Ewan (link):

Vriendje (link):

Ewan (link):

Vriendje (link):
wink.gif

Je snapt het niet he?

Wat snap ik niet dan?
redface.gif
emo.gif

Weet ik, maae het gebump zal dan ook een probleem worden.

Als toch niemand reageerd/het koopt dan is het niet intressant, dan moet je gewoon stoppen met bumpen of nieuwe topics, dus ik vind dit een zinloosmidee. Mensen gaan dan heel vaak bumpen en krijg je 1 pagina met allemaal reacties als bump, bump, bump, wie wilt?, bump. Er is geen intresse dan, kan toch. Dan maak je over een week weer een nieuw topic aan, dan willen ze het misschien wel.

Ricaaa

New member
Zucht... Sluit het topic maar. Mensen klikken al op "Nee" voordat ze begrijpen waar dit hele topic over gaat.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ricaaa (link):
Zucht... Sluit het topic maar. Mensen klikken al op "Nee" voordat ze begrijpen waar dit hele topic over gaat.

Nee hoor. De mensen die erop klikken die vinden het gewoon geen goed idee. Het werkt nu prima, dus meerdere bumps zijn gewoon niet nodig. Het kan gewoon zo zijn dat mensen het niet met je eens zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan