Mijn laatste kliks

Martijnn

New member
Ik weet niet of je het een bug kan noemen, maar ik vind het wel raar dat ik nog een aantal doe-advertenties open heb staan. Deze hadden goedgekeurd moeten worden, maar ik kan niet klagen omdat de adverteerder er niets mee heeft gedaan. Als ik op de doe-advertentie klik dan staat er: "De opgevraagde doe-advertentie is niet actief." Dus dan loop ik mijn punten mis? Dat vind ik niet eerlijk, want ik heb mijn best gedaan om te doen wat er staat. Kan ik ze verwijderen? Ik neem aan dat ik de punten niet meer krijg.
cry.gif

Marjolein

Miss Marjolein
De doe-advertenties die nog open staan worden gewoon nog gekeurd. Dat de advertenties niet meer actief zijn komt omdat de adverteerder ze stop heeft gezet of het tegoed was op maar de leads die open staan blijven geldig. Soms kan het even duren voordat ze gekeurd worden, maar als je ze goed gedaan heb krijg je alsnog je punten.

Martijnn

New member
Oke is goed, maar ik vind een maand wel heel erg lang:
Crazymails 19-10-2010 openstaand 0,4
en zo zijn er nog wel meer

Marjolein

Miss Marjolein
Klopt maar adverteerders hebben maximaal 45 dagen de tijd om te keuren daarna krijgen ze een mail om dit alsnog binnen 7 dagen te doen. Doen ze dit niet dan krijg je alsnog de beloning ongeacht of ze goed of verkeerd waren gedaan.

Martijnn

New member
Marjolein (link):
Klopt maar adverteerders hebben maximaal 45 dagen de tijd om te keuren daarna krijgen ze een mail om dit alsnog binnen 7 dagen te doen. Doen ze dit niet dan krijg je alsnog de beloning ongeacht of ze goed of verkeerd waren gedaan.

Codeblok:

1

Crazymails - meld je aan! 19-10-2010 openstaand 0,4

Ik heb nu meer dan 45 dagen gewacht en hij is nog steeds niet goed gekeurd
confused.gif

Ik zit niet direct op die punten verlegen, maar ik wil ze toch wel graag zo spoedig mogelijk krijgen.

Martijnn

New member
Oke heb ik gedaan, maar moet ik deze ook nog toevoegen voor de vraag van goedkeuring:

Codeblok:

1
2
3
4
5

Spelpunt 22-11-2010 openstaand 0,27
Omgaan met astma 22-11-2010 openstaand 0,8
Gratis Google Adwords Bon? 03-11-2010 openstaand 0,2
Gameaap 26-10-2010 openstaand 0,1
KES - Meld je aan! 23-10-2010 openstaand 0,24

Deze hebben nog niet 45+7 dagen maar ook dit vind ik lang