Minecraft server doet het niet meer

Freemusicz

New member
Ok, dit is heel falend, ik was World Edit aan het gebruiken, en toen deed ik voor de grap allemaal soorten blokken, en toen deed ik tnt, stak me vriend hem aan, maar nu word ik steeds uit de server gegooid, hoe kan ik dit oplossen? En back-up werkt ook niet.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hoi,

Stop de server via multicraft en laat hem een paar minuten uit staan. Vervolgens zet je hem weer aan en zou alles goed moeten zijn als je weer joined.

- Rik

Freemusicz

New member
Rik (link):
Hoi,

Stop de server via multicraft en laat hem een paar minuten uit staan. Vervolgens zet je hem weer aan en zou alles goed moeten zijn als je weer joined.

- Rik
Dus uitzetten, back-up doen en dan ff tijd wachten?

G

Guest

Guest
Freemusicz (link):

Rik (link):
Hoi,

- Rik
Dus uitzetten, back-up doen en dan ff tijd wachten?

Hij heeft toch niks over een backup gezegd? Gewoon je server restarten met een paar minuten tussen pose..

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Backup is niet nodig.

Het is de bedoeling dat de server eventjes kan rusten van de grote hoeveelheid TNT.

Freemusicz

New member
Rik (link):
Backup is niet nodig.

Het is de bedoeling dat de server eventjes kan rusten van de grote hoeveelheid TNT.

Hij heeft de hele nacht al uitgestaan, dus.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dan moet je even een ticket maken en wachten tot lennard reageert.

Willem

Active member
Het maakt toch niks uit of je je server nou 2 minuten of 2 dagen uit laat staan? De chunks zijn uitgeladen, volgensmij het geheugen meteen daarna. Zodra je je server weer opstart worden de chunks weer geladen, maar op dat punt ben ik onzeker of de TNT er nog steeds is of dat deze weg is...

Als het eerste het geval is dan heb je een probleem denk ik.

Janm

Active member
Rik (link):

Had ik ook ja. Lennard laat hem dan runnen op 2 of 4Gb ram zodat hij alles kan laden.
smile.gif

Lennard

Active member
Janm (link):

Rik (link):

Had ik ook ja. Lennard laat hem dan runnen op 2 of 4Gb ram zodat hij alles kan laden.
smile.gif

Daar ben ik nu mee bezig inderdaad
smile.gif

Ik probeer hem te fixen voor je.

toevoeging op 14 april 2012, 18:42:08:
Hij doet het weer, maar je map is wel totaal vernield.

Antvenom

New member
Een tip voor de server van je @Freeusicz installeer de plugin NoLagg om dit soort problemen te verhelpen. deze plugin kan je vinden op de bukkit site

Antvenom

New member
Tnt ontploft dan per mate van .... Tegelijk. zodat de server niet overloaded raakt en jij er nog vrolijk doorheen kan lopen. ( Met godmode natuurlijk )
smile.gif
.

Maar het duurt best lang als je veel tnt laat ontploffen.

Willem

Active member
Nja als je met WorldEdit aan het kloten gaat wil je steeds meer hè
yummie.gif
. Ik ken het maar al te goed, op het gegeven moment heb je zoveel TNT dat je server gewoon vastloopt
yummie.gif

Olipiot

New member
Kijk dit probleem had ik eerst ook met een super server die ik hoste bij een kloote site. En die zijden peg. Maar op dit geweldige forum krijg je altijd antwoord of hulp van een beheerder of admin... Bij deze one2xs jullie zijn top
smile.gif

Bovenaan