"Mini VPS"

Jurre

New member
Hallo,

Mijn super Uber Goede Uber idéé.

Een soort mini vps, waar de koper dan maar 1 .exe mag draien.

Met een limiet op hoeveel:
Ram
CPU %
Internet %
1 poort,

bijvoorbeeld:
5mb ram,
1% CPU
Max 100kb per sec
Poort 4743.

Dan kunnen mensen hun eigen: teamspeak, media encoder, Game host, Gebruiken, zodat ze geen vps hoeven te kopen, omdat als je teamspreak op een vps gaat draaien, je maar 1-5% van de cpu gebruikt.

Jurre

New member
Ik heb gekozen: Andere mening, (Reageren)

Ik vindt het een goed idee, omdat je zo niet een hele vps nodig hebt voor een eigen teamspeak, Wolfenstein ET, env!

MVG Jurre

Jurgen

Active member
Klinkt wel goed, maar deel je dan niet een VPS met anderen? Dan lijkt het net shared hosting. Als iemand hem laat uitvallen, is iedereen offline. Of kan dat niet? (ben geen VPS kenner)
yummie.gif

Wiitse

New member
Volgens mij niet hoor. Het is toch gewoon een vps? En wie heeft trouwens op slecht gestemd?

Jurre

New member
@Jurrie, ja. maar ik denk dat je dat wel kan blokeren door bepalde commandows te blokeren, zo als: shutdown,

Lennard

Active member
Elke VPS heeft een eigen OS nodig, anders is het geen VPS. Op 5 mb ram en 1% CPU kan gewoon geen OS, dus zulke kleine VPSen kunnen gewoon niet.

Lennard

Active member
Dat gaat niet werken, dan krijg je mensen die voor de grap rebootprogrammas gaan draaien ofzo, plus dat daar weer een heel apart systeem voor nodig is, als dat er uberhaupt is.

Tom

Active member
Ik heb gestemd voor Andere mening, (reageren), ik heb namelijk geen mening, ik weet niet of ik dit ga gebruiken als het er ooit komt.

Wiitse

New member
Wtf, wat doet Tom verkeerd? Hij zegt dat hij geen mening heeft dus waarom zou hij een ban krijgen?
emo.gif

Bovenaan