MOD verkiezingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oklawa

Member
Het leek me wel grappige idee:

Bijv. er stopt een mod ( dat hopen we natuurlijk niet meer
yummie.gif
), dan komen er verkiezingen.
De 2 beheerders kiezen 4 of 5 kandidaten en daarna gaan de leden van one2xs kiezen wie volgens hun beste moderator kan zijn.
yummie.gif

Jesse

New member
Slecht idee, ik denk namelijk dat de beheerders zelf wel weten wie volgens hun de beste keuze is.
Bovendien zijn er voorlopig geen nieuwe moderators nodig.

Oklawa

Member
uhmm ff kijken : er staat als een mod stopt ofzo iets en/of er is een nieuwe mod nodig
yummie.gif

en klopt de beheerders kunnen dat donders goed
yummie.gif

het was ook een voorstel
yummie.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dan komt er alleen maar vriendjespolitiek. Als wij een nieuwe mod zoeken dan doen we dat op een willekeurig moment. Zo gaan mensen zich niet opeens beter gedragen dan ze eigenlijk zijn, en weten we ook zeker wie we graag zelf in het team zouden willen hebben.

Therose

New member
Ik denk dat meer dan de helft van de leden niet eens weten wat het inhoud om een goede moderator op een forum te zijn ,dus ze weten dan niet eens op wie ze moeten stemmen laat dit maar gewoon aan de crew zelf over om iemand te benoemen ,zij weten waaraan iemand moet voldoen.

Tgrm

New member
Oklawa (link):
Deze idee van mij slaat eigelijk nergens op
yummie.gif
mag wel slotje op
yummie.gif

Ik vind dat het idee wel ergens op slaat. Zo hebben we tenminste inspraak.
emo.gif

En dit is niet nadelig voor de beheerders en ook geen vriendjespolitiek want als de beheerders iemand niet goed vinden dan moeten ze die er niet tussen gooien!

Oklawa

Member
20 mensen vinden me raar, ik gaa morgen ff bij de doktor langs ff men hersens laten nakijken
yummie.gif

Yorrick

Active member
Je krijgt misschien vriendjes politiek en de "verkeerde" moderators.
Ik vind het een slecht idee, sorry.

Oklawa

Member
omg iedereen zegt de verkeerde moderators alleen de kandidaten kiezen de beheerders dus die volgens hun de beste moderator kunnen zijn.

Marjolein

Miss Marjolein
Maar als de beheerders de kandidaten kiezen dan kunnen ze toch gewoon ook 1 kiezen, ik zie het nut er niet van in dat leden kan kunnen stemmen. Hoe je het ook went of keert de keus blijft aan de beheerders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan