Naam veranderd overzicht

N

Nick

Guest
Hey,

Je kan je naam veranderen op One2xs (als je een ticket aanmaakt).
Misschien een handige optie dat je op het profiel van die persoon kan kijken welke namen die al heeft gehad hiervoor.

Want ik dacht de net ook al dat een persoon zijn naam had veranderd, maar het bleek toch om een andere persoon te gaan :wink:

G

Guest

Guest
De meeste zette het al in hun onderschrift, en volgens mij wordt je naam ook maar 1 keer veranderd?

A

Antonn

Guest
Xjessex (link):
De meeste zette het al in hun onderschrift, en volgens mij wordt je naam ook maar 1 keer veranderd?

Jaa maar bijvoorbeeld die spammer, Fan nog wat.
Die had zijn naam veranderd, en toen dacht ik dat ie iemand was, maar die had maar 0%
emo.gif

Uiteindelijk halen ze het uit hun SIG,

Antonn

Lid
Ik ben voor, ik heb er wel eens last van gehad. Krijg je opeens iemand in je ruilbank denk je van ?? Of kreeg ik ooit PB van "onbekend iemand". Had al raar vermoeden en er stond niets in zjin onderschrift. Toch was zn naam veranderd
sadley.gif

Gwn op de profielen zetten, en misschien ook iets bij elke reactie links ofzo in het klein de (voor)laatste naam die je had als hij afgelopen maand is veranderd ofzo?

Rik

Eindbaas
We slaan naamsveranderingen niet op. Bovendien komt het zelden voor dat iemand zijn of haar naam veranderd, dus het hoeft van mij niet per se.

A

Antonn

Guest
Naja zelden is echt zwaar overdreven, bijna iedereen die ik ken heeft dat gedaan
yummie.gif

Maar okey, had wel verwacht dat One2xs het zou opslaan

Rik

Eindbaas
^ Het is gewoon een username verandering. Je logt ook niet meer in met je oude naam.

A

Antonn

Guest
Rik (link):
^ Het is gewoon een username verandering. Je logt ook niet meer in met je oude naam.

Nee, maar in PBs blijft altijd nog de oude naam staan.
Als jullie niks opslaan, wist je misschien ook niet wie Sjerdo of FSKpro was
emo.gif

Het wordt wel in het profiel opgeslagen, maar niet geautomatiseerd en kan ook niet geautomatiseerd worden uitgelezen.

Antonn

Lid
Lennard (link):
Het wordt wel in het profiel opgeslagen, maar niet geautomatiseerd en kan ook niet geautomatiseerd worden uitgelezen.

Als het word opgeslagen kan het altijd geautomatiseerd worden uitgelezen. Ookal staat er "username heeft naam veranderd naar andereusername". En je kan het dan toch gaan opslaan..?

Maar de ene keer staat er "naamsverandering van supergabber naar hakkuhman" en een andere keer "naam veranderd op verzoek. Oude naam: supergabber", en zo zijn er nog meer mogelijkheden

Antonn

Lid
Luukvdo (link):
Maar de ene keer staat er "naamsverandering van supergabber naar hakkuhman" en een andere keer "naam veranderd op verzoek. Oude naam: supergabber", en zo zijn er nog meer mogelijkheden

Dan kan je nu al snel een tabel daarvoor aanmaken en het beginnen opslaan.

Bovenaan