Negeerfunctie

Caner

Held
Kan er geen optie komen dat je iemand kan negeren? Als je op hem/haar profiel op Negeer dit gebruiker klikt dat je dan geen PMs van hem/haar krijgt, of die persoon die jij genegeerd hebt kan niet reageren op jou forums enzovoort?

Max:
Kan er geen optie komen dat je iemand kan negeren? Als je op hem/haar profiel op Negeer dit gebruiker klikt dat je dan geen PMs van hem/haar krijgt

Ik vind het niet echt nodig, je kunt ook gewoon vragen of die persoon ophoudt met berichten sturen

Max:
of die persoon die jij genegeerd hebt kan niet reageren op jou forums enzovoort?
Ik weet 99.99999% zeker dat dit niet gaat komen

Sjoerd

Lid
Je kan er ook gewoon overheenlezen?
biggrin.gif

Als het irritant wordt kun je pms reporten.
Negeerfunctie op het forum gaat niet echt werken, dan gaan mensen dingen dubbel zeggen.
Stel ik heb ingesteld dat ik Sjoerd wil negeren dan zie ik zijn post hierboven niet, en kan ik ook weer "Maar je kunt er toch gewoon overheen lezen?" zeggen.

Jesse

Lid
Marjolein:
waarom ign negeren? One2xs is one big family!
pompom.gif

Ja hè
shiny.gif

En dat had ik al ooit voorgesteld
santabaard.gif

Tom

Lid
Jesse:

Marjolein:
waarom ign negeren? One2xs is one big family!
pompom.gif

Ja hè
shiny.gif

En dat had ik al ooit voorgesteld
santabaard.gif

Op one2xs zitten ook een paar familieleden dan, die van mij part mogen opdonderen. Ik noem geen namen. Jore!

Marjolein

Miss Marjolein
Tom:
Op one2xs zitten ook een paar familieleden dan, die van mij part mogen opdonderen. Ik noem geen namen. Jore!

Sorry, maar als je er zo over denkt heb ik iets van..als je het zo erg vind ga dan zelf weg. Echt hè, tuurlijk zullen er altijd gebruikers zijn waar je niet meekan opschieten, ik heb er zelf ook een paar maar negeer ze dan gewoon en daar heb je echt geen knopje voor nodig. En als ze dan toch berichtjes blijen sturen vraag dan gewoon op een normale manier om ermee te stoppen en zet ook de reden erbij, dat je die persoon niet aardig vind. Daar bereik je meer mee dan dit soort topics, hier wek je alleen maar irritatie mee. En dit advies is alleen maar goed bedoeld hoor, het is niet omje af te katten ofzo.
smile.gif

Tom:
Ik heb van jore dus punten gekocht, maar (nog steeds) niet gekregen.

Dan moet je geduld hebben en afwachten.
Ik krijg ook nog van Paul maar ik wacht geduldig af.

N

Nicopara

Guest
Tom:

best laag dat je toch wel een naam noemt.

Nicknl:

Tom:

best laag dat je toch wel een naam noemt.

Ik ken er ook wel een paar
xd.png

Ik stem tegen.

Negeer hem zelf gewoon of lees eroverheen en meldt desnoods de PM.

Een negeerfunctie kan alleen maar voor problemen zorgen, zoals eerder vermeld.

Bovenaan