Niet op one2xs kunnen komen...

Sebas

Active member
Marjolein:
bij mij weigerd ie ook soms, maar dit meestal een paar tellen.
@ Sebas: waarom zou Kjeld een ipban hebben dan?

Was als grapje, anders zet ik het niet tussen ".." en zet ik er geen xD achter
wink.gif

Sebas

Active member
Kjeld:
Ik kan er inmiddels weer op, reden is mij nog steeds onbekend?

Zal wel aan iets liggen, maar waaraan weet niemand behalve lennard en ruben & liteonit

Kjeld

New member
Ruben wist het ook niet
emo.gif

Had Lennard al gesmst, maar die was op vakantie, en Liteserver gozert was niet op msn, dus daar kon ik het ook niet aan vragen..

Rik

Eindbaas
Dan kon je gewoon geen verbinding maken. Is iets heel raars met DNS geloof ik. Had ik ook op een andere site, als je dan je hosts file veranderde werkte het wel weer...
yummie.gif

Jurre

New member
je ik kan vrijdag / zaterdag ook niet op de site komen. alleen via proxy. nu imidels wel weer. maar normaal kon ik ook altijd op de site komen via one2xs.nl maar nu aleen nog maar via one2xs.com. 1 van mijn burmannen heeft kpn en die kon er wel op komen. maar ik en mijn andere buurman niet. wij hebben allebij UPC

Liteonit

New member
nameserver 2 ligt te vechten met de nieuwe server, waardoor er dns requests worden rejected.

ondertussen moet ns2 opgehouden zijn met gal spugen
smile.gif

Sebas

Active member
Jurre:
je ik kan vrijdag / zaterdag ook niet op de site komen. alleen via proxy. nu imidels wel weer. maar normaal kon ik ook altijd op de site komen via one2xs.nl maar nu aleen nog maar via one2xs.com. 1 van mijn burmannen heeft kpn en die kon er wel op komen. maar ik en mijn andere buurman niet. wij hebben allebij UPC

Klopt ik heb ook upc en kon er gisteren ook niet opkomen
confused.gif

Bovenaan