Nieuw topic = watchlist

Antonn

New member
Hi,

Het idee is dus dat als je een nieuw topic maakt, er een selectievakje staat die je kan aanvinken (duhh...) en als je dat doet staat het topic meteen op je watchlist zodra je het post en hoef je het niet zelf te doen. Lijkt mij handig
smile.gif

Greetz

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lijkt me overbodig. Als je een topic maakt krijg je het topic al te zien en kun je op het knopje klikken. Is net zoveel moeite.

Antonn

New member
Rik (link):
Lijkt me overbodig. Als je een topic maakt krijg je het topic al te zien en kun je op het knopje klikken. Is net zoveel moeite.

Neen, want dan word je weer doorgelinkt, en daarna weer doorgelinkt en das niet zo leuk
sadley.gif

Sjoerd

Active member
Antonn (link):

Rik (link):
Ja, of je krijgt weer een onnodig inputvakje erbij.

Niet onnodig
sadley.gif

Het is toch niet moeilijk om even op het Watchlist knopje te drukken als je een topic gemaakt hebt? Je maakt volgens mij niet zo vaak een topic..
Een extra checkbox bij het maken van een topic is alleen maar extra werk voor Lennard.. Het is misschien wel handig voor de TS, maar even een topic toevoegen aan je watchlist is niet zo heel lastig ofzo.

Antonn

New member
Sjoerd (link):

Antonn (link):

Rik (link):
Ja, of je krijgt weer een onnodig inputvakje erbij.

Niet onnodig
sadley.gif

Het is toch niet moeilijk om even op het Watchlist knopje te drukken als je een topic gemaakt hebt? Je maakt volgens mij niet zo vaak een topic..
Een extra checkbox bij het maken van een topic is alleen maar extra werk voor Lennard.. Het is misschien wel handig voor de TS, maar even een topic toevoegen aan je watchlist is niet zo heel lastig ofzo.

Nou, wel irritant en al zeker op iDevice of mobile
sadley.gif

toevoeging op 10 september 2012, 18:45:02:
Daar is iets toevoegen aan de watchlist nooit leuk, en dan verlies je zoveel tijd met dat doorgelink
emo.gif

Of je maakt het gewoon met AJAX, dan ben ik ook blij
biggrin.gif

toevoeging op 10 september 2012, 18:45:12:
Wat ben ik weer veeleisend
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
^ Ik heb er op mijn mobiel nooit last van hoor. Lekker snel zoals een normale pc.

Bovenaan