Perryz (link):
Robiin (link):
Thom (link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Robiin (link):
Robindh (link):
Robiin (link):
Krm (link):
Je moet met de tijd mee gaan, en moderniseren
Dat is waar, maar het werkt nu toch?
Zoals Lennard al aangaf, het kost veel geld om alles opnieuw te maken. Laten wij Lennard eerst dingen zoals de To-Do-List afmaken. Wat is er nu mis met deze layout? Wij geven aan dat het reporten en punten saldo log niet goed zichtbaar zijn op mobiel. Lennard kan dat ook gewoon oplossen. Het is goed zo, toch?
Zoals ik al aangaf is de manier waarop mensen one2xs bezoeken veranderd en hierdoor zijn er ook andere eisen gekomen aan de gebruiksvriendelijkheid.
Dan kan je dat toch verbeteren, en hoef je niet duizenden euros aan een nieuw design uitgeven?
Het probleem is dus dat het teveel tijd kost.
Dat is er eentje. Hij kan dit niet alleen, hij heeft professionele hulp daar voor nodig.
Je weet dat je jezelf een beetje tegenspreekt?
Owjah, ik dacht dat mijn vorige post een nieuw design wilde.
Robiin (link):
Thom (link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Robiin (link):
Robindh (link):
Robiin (link):
Krm (link):
Je moet met de tijd mee gaan, en moderniseren
Dat is waar, maar het werkt nu toch?
Zoals Lennard al aangaf, het kost veel geld om alles opnieuw te maken. Laten wij Lennard eerst dingen zoals de To-Do-List afmaken. Wat is er nu mis met deze layout? Wij geven aan dat het reporten en punten saldo log niet goed zichtbaar zijn op mobiel. Lennard kan dat ook gewoon oplossen. Het is goed zo, toch?
Zoals ik al aangaf is de manier waarop mensen one2xs bezoeken veranderd en hierdoor zijn er ook andere eisen gekomen aan de gebruiksvriendelijkheid.
Dan kan je dat toch verbeteren, en hoef je niet duizenden euros aan een nieuw design uitgeven?
Het probleem is dus dat het teveel tijd kost.
Dat is er eentje. Hij kan dit niet alleen, hij heeft professionele hulp daar voor nodig.
Je weet dat je jezelf een beetje tegenspreekt?

Owjah, ik dacht dat mijn vorige post een nieuw design wilde.