Nieuwe leden

Jesse

New member
Na de vele ideeen heb ik een idee van eigenbelang.
Het zit namelijk zo, als er een nieuw lid is heet ik hem/ haar welkom op one2xs, meestal raad ik het forum ook nog even aan en zeg dat als ze vragen hebben ik ze ook nog wel wil helpen
santabaard.gif

Maar de laatste tijd komen er teveel leden bij dat ik geen overzicht heb, is het een idee om een pagina aan te maken met de nieuwe leden van vandaag?

Marjolein

Miss Marjolein
Doe jij dat echt?
waar je zin in heb om iedereen te verwelkomen...maar ik denk dat jij zon beetje de enige bent die dan zon pagina wilt, lijkt me een beetje onnodig om dit voor 1 lid te maken.

Kingunit

New member
Marjolein:
Doe jij dat echt?
waar je zin in heb om iedereen te verwelkomen...maar ik denk dat jij zon beetje de enige bent die dan zon pagina wilt, lijkt me een beetje onnodig om dit voor 1 lid te maken.

e.v.t wil ik het maken want zo moeilijk is het niet

Sjoerd

Active member
Kingunit:

Marjolein:
Doe jij dat echt?

e.v.t wil ik het maken want zo moeilijk is het niet

haha
emo.gif

Jesse

New member
Marjolein:
Doe jij dat echt?
Doe ik om het forum bewoonbaar te houden
rock.gif

Bovenaan